کد خبر: ۹۰۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۲۳
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به خبر آزاد شدن دو راننده بازداشت‎ شده در آذربایجان اعلام کرد: خبر منتشر شده در خصوص دو زندانی ایرانی است که برای گذراندن ادامه مدت محکومیت به ایران منتقل می‌شوند.

خطیب ‎زاده: دو راننده بازداشت‎ شده در آذربایجان آزاد نشده‎ اندبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به خبر آزاد شدن دو راننده بازداشت‎ شده در آذربایجان اعلام کرد: خبر منتشر شده در خصوص دو زندانی ایرانی است که برای گذراندن ادامه مدت محکومیت به ایران منتقل می‌شوند.

خطیب زاده در این باره گفت: رایزنی‌ها درباره آزادسازی دو راننده دیگر ایرانی که در بازداشت دولت آذربایجان هستند ادامه دارد و نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی افزود: این دو نفر ارتباطی با رانندگان بازداشت‌‎شده ندارند.

گفتنی است که ساعاتی پیش منابع خبری گزارش دادند یک روز بعد از گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه جمهوری آذربایجان و ایران، باکو راننده‌های ایرانی را آزاد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: