کد خبر: ۹۰۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۷۲۹
آقای سعید زارعی و خانم هلن نقی‌لو بازیگران جدیدی هستند که به جمع نقش‌آفرینان مجموعه تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی آقای راما قویدل و تهیه‌کنندگی آقای مرتضی رزاق کریمی اضافه شدند.

دو بازیگر جدید در مجموعه تلویزیونی «بی‌نشان»به گزارش خبرداغ ، دو بازیگر جدید در مجموعه تلویزیونی «بی‌نشان»به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مجموعه تلویزیونی «بی‌نشان» سومین تجربه حضور آقای سعید زارعی در تلویزیون پس از «زندگی زیباست» و «روزگار جوانی» است. وی که بیشتر در تئاتر به عنوان کارگردان و بازیگر فعالیت داشته است، علاوه بر بازی در سه فیلم کوتاه، تجربه کارگردانی «شورش در شهر»، «آئورت» و «یک بیست، یک دویست» را که آثار کوتاه هستند، دارد.

خانم هلن نقی‌لو که پیش از این در تئاتر «زیبا»، فیلم سینمایی «منفی یک» و فیلم‌های کوتاه «لب مرز»، «پنهانی» و «۱۱ ضربه» نقش‌آفرینی کرده، قرار است با مجموعه تلویزیونی «بی‌نشان» به تلویزیون معرفی شود.

آقای مجید واشقانی، خانم نیلوفر پارسا و آقای پرویز فلاحی‌پور بازیگرانی هستند که پیش از این جلوی دوربین آقای فرشاد گل‌سفیدی رفته‌اند و به مرور اسامی دیگر بازیگران این طرح رسانه‌ای خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: