کد خبر: ۹۰۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۱۲۶۱
تعدادی از نمایندگان که خواستار بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان با اولویت هستند، در جایگاه هیات رئیسه مجلس تجمع کردند.

تجمع تعدادی از نمایندگان در جایگاه هیات رئیسه برای بررسی اولویت‌دار لایحه رتبه‌بندی معلمان/ آیا بررسی این لایحه به درخواست دولت متوقف می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جریان جلسه صحن علنی امروز چهارشنبه (۲۱مهر) مجلس شورای اسلامی، تعدادی از نمایندگان که خواستار بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان با اولویت بودند، در جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند.

گفتنی است مدتی قبل پیش کلیات لایحه مذکور در صحن مجلس به تصویب رسید و جهت بررسی جزئیات آن به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد. اکنون این لایحه آماده رسیدگی در صحن مجلس می‌باشد.

براساس شنیده‌های خبرنگار ایلنا گفته می‌شود مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه غیرعلنی صبح یکشنبه و در زمان ارائه گزارش درخصوص بودجه از نمایندگان خواسته است که با توجه به هزینه بسیار زیاد طرح رتبه‌بندی معلمان و موجود نبودن منابع برای اجرای آن، از تصویب آن خودداری کنند.

در همین راستا در جلسه روز گذشته (۲۰ مهر) مجلس، محمد وحیدی نماینده بجنورد طی تذکری با اشاره غیرمستقیم به این اظهارات میرکاظمی، گفته بود: مجلس یازدهم در حال به سرانجام رساندن کار ۱۰ ساله دولت‌ها و مجالس گذشته در زمینه رتبه‌بندی معلمان است، چرا روند آن را متوقف می‌کنید؟ علیرغم جمع‌آوری یکصد امضا از نمایندگان برای در اولویت قرار گرفتن لایحه رتبه‌بندی معلمان، چرا بررسی این لایحه متوقف شده است؟ باید برای این موضوع پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشید. صحبت‌های آقایان بذرپاش و میرکاظمی نباید در این خصوص تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
2
سر قزاق قالی باف نگذار معلم سر از خط تعریف شده تورم عمدی تون بیرون بیاداگه پا بیرون بزاره بدون اون روز پای منبریتون خالی و دروغگوهای شاخ دارتون معنی نخواهد داشت .بی شرف یا دلار را کنار بگذار هزینه ودرآمد را با ریال محاسبه کن یا درامد ما را هم با دلار پرداخت کن نه اینکه ما هزینه را با دلار بپردازیم ولی شما پرداختیتون را با ریال باشد . .کف خیابون در دست فرانسه خونه ها در اجاره کره و چین مغز ها در اجاره عرب سعد آباد در اجاره انگلیس و پوتین حرکتتون در راستای منافع آمریکا .سلیقه ها در اجاره عررررردوغان .آرمان گرایی نوبره
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: