کد خبر: ۹۰۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۷۸۳
عبدالله متولیان عنوان نمود:
نمایندگان اگر عاقل باشند باید طرحی را ارائه کنند که کسری بودجه به صورت متعادل از همه حقوق بگیران سیستم دولتی، اعم از شاغل و بازنشسته به صورت متناسب و عادلانه کم شود. یا درآمدی را طراحی کنند.

طرح ظالمانه و بر خلاف عدالت نمایندگان مجلس درباره لغو طرح همسان سازی حقوق بازنشستگانپایگاه خبری_تحلیلی خبرداغ، سیدعبدالله متولیان؛ موضوعی که چند ماه گذشته در صدر مباحث سیاسی دولت مطرح است و آن هم ناتوانی در پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس طرح همسان سازی می باشد.

البته این حقیقت را باید پذیرفت که دولت ماهانه کسری 52000 میلیارد تومانی را در پرداخت حقوق دارد. و برای این کار دولت نه میل به چاپ اسکناس دارد و نه به مصلحت نظام است و نه اینکه کار عاقلانه ای است.

راهکار این مشکل اینگونه نیست که 50 نماینده می گویند باید لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان حذف شود.

راهکار آن خیلی ساده است: باید مبلغی جزئی را به صورت عادلانه از کل افراد، چه بازنشسته، شاغل، وزیر،  وکیل و غیره کم کرد تا کسری جبران شود، خرد کردن چوب روی سر بازنشستگان که مشکلات بیشتری دارند، هم خیانت است و هم بی عدالتی و هم نوعی جنایت اقتصادی و رضایت خداوند نیز در این کار نمی باشد.

باید نهضت مطالبه گری راه بیفتد که چه کسی گفته که فقط باید از حقوق بازنشستگان کم شود.

نمایندگان اگر عاقل باشند باید طرحی را ارائه کنند که کسری بودجه به صورت متعادل از همه حقوق بگیران سیستم دولتی، اعم از شاغل و بازنشسته به صورت متناسب و عادلانه کم شود. یا درآمدی را طراحی کنند و اگر نمی توانند دست به این اقدام احمقانه نزنند. چون در اینصورت ما خواهیم گفت که نمایندگان ما به جای عقل چیز دیگری در سرشان هست که می گویند باید حقوق بازنشستگان را به قبل از طرح نظام هماهنگ بر گردانیم.

نمایندگان ما باید نشان دهند که انسانهای عاقلی هستند و در مسیر عدالت گام بر می دارند.

عدالت اقتضا دارد که حتما بازنشسته و غیر بازنشسته حقوقشان باید متعادل باشد و اگر کسری وجود دارد باید از همه جبران ( کم ) شود. و جز این راهی نیست. و خواهش من از همه گروههای مجازی این است که این نهضت مطالبه گری تکثیر شود در همه گروهها تا به گوش نمایندگان برسد که حتما طرحی را ارائه دهند تا به بازنشستگان که نیازمندتر از شاغلین هستند ظلم نشود. اگر چنین شود دود آن به شکل بسیار بدی به چشم نظام خواهد رفت.

و اینطور فکر نکنند که بازنشسته مظلوم است و هر فشاری می توانند روی دوش بازنشستگان وارد کنند.

من توصیه اکید می کنم به نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی که همانگونه که طبق فرمایش مقام معظم رهبری لفظ انقلابی را یدک می کشند، نشان دهند که انقلابی هستند، نشان دهند که فریب فشارهای لابی های سرمایه داری را نمی خورند، نشان دهند طرفدار عدالت هستند.

اولین خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری از همه دستگاهها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه عدالت است.

این چه طرحی است که ما طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را کم کنیم.

خواهش من این است که این فایل صوتی در تمام گروههای مجازی سراسر کشور پخش شود و نهضت مطالبه گری به راه بیفتد.

نمایندگان حق ندارند چنین ظلمی را در حق بازنشستگان انجام دهند، هیچ احدی در جمهوری اسلامی چنین حقی را ندارد. هیچکس حق ندارد کار غیر عادلانه انجام دهد، مگر اینکه از نظر منطق و عقل قابل دفاع باشد.

ما قطعا در مقابل این طرحهای غیر منطقی و غیر عقلی خواهیم ایستاد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
م
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
خدا لعنت کند. مسولین و. نمایندگانی را که به فکر مردم و بازنشسته هانیستند
م
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
خدا لعنت کند. مسولین و. نمایندگانی را که به فکر مردم و بازنشسته هانیستند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: