کد خبر: ۹۰۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۲۸۵
علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی ایران در مورد تقابل با کره جنوبی صحبت کرد.

بیرانوند: ۱۰ برد پیاپی نشان از قدرت تیم ما داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی اظهار داشت: همانطور که می‌دانید بازی سختی داریم و کره همیشه روبروی ایران تیم خوبی نشان داده است. تیم ما در ۱۰ بازی گذشته که به پیروزی رسیدیم نشان دادیم تیم خوبی هستیم و صد در صد برای برد می‌رویم و قصد داریم از میزبانی استفاده کنیم.

وی افزود: کره تیم با نظمی است و بازیکنان خوبی دارد که در لیگ های معتبر بازی می‌کنند. با آنالیز خوبی که داشتیم، نقاط ضعف و قوت حریف را می‌شناسیم و امیدوارم بتوانیم به گرفتن ۳ امتیاز، مردم را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد کلین‌شیت‌های خود در مقدماتی جام جهانی توضیح داد: این کلین شیت‌ها و افتخاراتی که تیم ملی به دست آورده فقط برای من نیست و برای کل تیم است، همه از اعضای کادر فنی، تدارکات، ماساژورها و مهاجمینی که آن جلو تلاش و دوندگی می‌کنند، در این کلین شیت‌ها سهیم هستند. در بازی‌های قبل از مقدماتی جام جهانی بدون گل خوردن در ۱۲ بازی، تیم را به جام جهانی رساندیم. در این دوره هم همه از لحاظ تیمی خوب بودیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. همه دروازه‌بان‌هایی که به تیم ملی دعوت می‌شوند در این کلین شیت‌ها سهیم هستند و همه وظیفه داریم از دروازه تیم ملی محافظت کنیم و آن را بسته نگه داریم. من هم وظیفه‌ام را انجام داده و تلاش می‌کنم دروازه را بسته نگه دارم. امیدوارم فردا با دعای خیر مردم، تلاش بچه‌ها و کمک کادر فنی این روند را ادامه بدهیم و باز هم گل نخوریم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: