کد خبر: ۹۰۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۳۵۱
تیم ملی والیبال جوانان ایران به مقام نهمی رقابت‌های جهانی بسنده کرد.


نهمی شاگردان جوان عطایی در رقابت‌های جهانیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: در ادامه رقابت های والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان، تیم والیبال ایران برای کسب مقام نهمی به مصاف کانادا رفت.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی موفق شد کانادا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و عنوان نهمی رقابت های جهانی را کسب کند. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۵ به سود والیبال ایران به اتمام رسید.

تیم ملی والیبال کانادا باقبول شکست مقابل ایران به مقام دهمی رقابت های جهانی بسنده کرد.

امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی، سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، بردیا سعادت و عبدالمختار بوش( لیبرو) بازیکنان ایران مقابل کانادا بودند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده کوبا موفق به شکست تایلند شد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت و مصر نیز بحرین را از پیش رو برداشت و رتبه سیزدهم را به دست آورد. تیم‌های مراکش و کامرون نیز رتبه‌های پانزدهم و شانزدهم را به خود اختصاص دادند. دیدار نهایی این رقابت‌ها بین دو تیم ایتالیا و روسیه برگزار خواهد شد.

جوانان والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت ها از بلژیک و در بازی دوم از آرژانتین شکست خوردند تا مدعی و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در مرحله گروهی حذف شود. والیبال ایران پس از عدم صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت های جهانی، برای کسب مقام نهم تا شانزدهم به مصاف حریفان رفت که در آخر شاگردان عطایی به مقام نهمی این رقابت ها بسنده کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: