کد خبر: ۹۰۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
تعداد بازدید: ۵۳۹
یاران میثم صالحی اولین بازی خود را با شکست در پلاس لیگای لهستان آغاز کردند.

شکست سنگین یاران میثم صالحی در لهستانبه گزراش خبرداغ به نقل از ایسنا: در اولین هفته لیگ والیبال لهستان مرسوم به "پلاس لیگا"، تیم والیبال اولیشتن با حضور بازیکن ایرانی به مصاف حریف خود یعنی تیم والیبال آسکو رِسوویا رفت. میثم صالحی، ملی‌پوش والیبال ایران که امسال برای تیم والیبال اولیشتن بازی می‌کند در اولین دیدار تیمش در زمین حاضر شد.

تیم والیبال اولیشتن در اولین گام از رقابت‌های پلاس لیگا با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ به سود آسکو پایان یافت.

میثم صالحی در این بازی موفق شد ۷ امتیاز کسب کند. این ملی پوش ۴ امتیاز از حمله، ۲ امتیاز از سرویس و یک امتیاز از دفاع برای تیمش کسب کرد.

یاران میثم صالحی در هفته دوم این رقابت‌ها به مصاف تیم اسکرا و یاران عبادی‌پور خواهد رفت. این رقابت یک‌شنبه ۱۸ مهر از ساعت از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت لهستان پیگیری خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: