کد خبر: ۸۹۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۳۳۷
تیم والیبال جوانان ایران در آخرین دیدار مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان بر تایلند غلبه کرد.

پیروزی بی‌دردسر شاگردان عطایی مقابل تایلندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: تیم والیبال جوانان ایران در سومین و آخرین دیدار از مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان از ساعت 20:30 امروز چهارشنبه 7 مهر به مصاف تایلند رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ایران در 3 ست متوالی این بازی با نتایج 25 بر 18، 25 بر 12 و 25 بر 22 حریف آسیایی خود را شکست داد و به 9 امتیاز از 3 پیروزی راهی مرحله سوم مسابقات شد. امیرحسین توخته 17 و بردیا سعادت 16 امتیاز برای ایران در این بازی کسب کردند. تیم تایلند با توجه به آمار مسابقه به هیج وجه در حد و اندازه‌های تیم ایران نبود.

شاگردان بهروز عطایی در مرحله پلی‌آف جایگاه‌های نهم تا دوازدهم در شهر صوفیه به مصاف تیم کوبا خواهند رفت. این مرحله از روز شنبه 10 مهر آغاز خواهد شد.

نتایج سایر دیدارهای امروز چهارشنبه به شرح زیر است:

جمهوری چک 2 - آرژانتین 3

بلغارستان صفر - برزیل 3

مصر 3 - مراکش یک

تایلند صفر - ایران 3

لهستان یک - روسیه 3

بحرین 3 - کامرون صفر ( غیبت و باخت فنی کامرون)

کوبا صفر - کانادا 3

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: