کد خبر: ۸۹۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
تعداد بازدید: ۳۷۹
پرسپولیس ایران با برتری مقابل استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

صعود نفس‌گیر پرسپولیس با هنرنمایی مهدی ترابیبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: تیم فوتبال پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه «پامیر» شهر دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که در پایان به برتری یک بر صفر دست یافت و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه (80-حامد پاکدل)، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی (80-آل‌کثیر)، وحید امیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی و رضا اسدی.

ترکیب استقلال:‌ مخریدین حسن‌اف، وحدت هانونف، زویر ژورابوئف، رستم سویرف، علیشیر جلیل‌اف، اختم نظراف، امیربک زورابوئف، اولکسی لارین، منوچهر صفراف، منوچهر جلیل‌اف و اسلام زایرف.

داور: هیریوکی کیمورا

نیمه اول

دقیقه 15: اولین موقعیت مسابقه را برخلاف جریان بازی، تیم استقلال خلق کرد و شوت بازیکن این تیم از پشت محوطه جریمه در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه 19: فرشاد فرجی به دلیل خطا روی بازیکن حریف پشت محوطه جریمه اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 20: ضربه ایستگاهی استقلالی‌ها با برخورد به مدافعان پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه 40: ضربه کرنر خطرناک بازیکنان استقلال و ضربه سر وحدت هانونف به شکلی خطرناک دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که لک به خوبی این توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 44: حرکت ترکیبی و زیبای بازیکنان پرسپولیس با ارسال عالیشاه موقعیتی خطرناک روی استقلال خلق کرد که مدافعان این تیم توپ را راهی کرنر کردند.

نیمه دوم

دقیقه 48: شوت خطرناک جلیل‌اف  را حامد لک با نوک انگشتان خود راهی کرنر کرد.

دقیقه 65: ارسال خوب مهدی ترابی پس از برخورد به مدافعان استقلال در اختیار دروازه‌بان این تیم قرار گرفت.

دقیقه 68: پرسپولیسی‌ها روی فرار و پاس در عرض مهدی عبدی به یک موقعیت خوب گلزنی دست پیدا کردند اما ضربه وحید امیری را دروازه‌بان استقلال برگشت داد و در ادامه رضا اسدی با تعلل خود این توپ را از دست داد.

دقیقه 78: ضربه سر مهدی عبدی روی ارسال سیامک نعمتی را بازهم دروازه‌بان استقلال در آغوش گرفت.

دقیقه 79: میلاد سرلک از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 80: رستم سویرف نیز به دلیل خطا روی اسدی از داور ژاپنی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 88: شوت سر ضرب مهدی ترابی از داخل محوطه جریمه را در آستانه ورود به دروازه مدافعان استقلال از روی خط برگشت دادند تا این موقعیت بسیار خطرناک برای پرسپولیسی‌ها از دست برود.

دقیقه 90: مهدی ترابی در ثانیه‌های پایانی بازی در حالی که قصد ارسال توپ به داخل محوطه جریمه را داشت، توپ را مستقیم وارد دروازه استقلالی‌های تاجیکستان کرد تا تیم پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 3+90: شوت از راه دور بازیکنان استقلال را حامد لک به خوبی به کرنر فرستاد.

پرسپولیس با این پیروزی به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و برای شناخت حریف خود باید منتظر قرعه‌کشی مرحله بعد باشد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: