کد خبر: ۸۹۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۴۵۷
استقلالی‌ها پس از شکست مقابل الهلال برای بازگشت به ایران به ناچار به دو نیم تقسیم شدند.

استقلالی‌هایی که باختند و در دبی ماندند!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: کاروان استقلال عصر امروز به تهران بازمی گردد تا بازیکنان استراحتی نسبتاً کوتاه مدت داشته باشد و پس از آن دور جدید تمرینات خود برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر را استارت بزنند.

استقلالی‌ها در مسیر برگشتن به کشورمان دو تکه شده‌اند و همه آنهایی که به دبی رفته بودند، به تهران باز نمی گردند! تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال ترجیح دادند برای استراحت و رسیدگی به امور شخصی خود در امارات بماند و حداکثر تا اوایل هفته آینده به تهران برگردند.

با توجه به اینکه فرهاد مجیدی پس از پایان مسابقه به کل مجموعه ۶ روز استراحت داد، بدیهی است که بازیکنان می‌خواهند از شرایط ایجاد شده استفاده کنند و در پایان تعطیلات به تهران بازگردند.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از دهه سوم مهرماه و پس از برگزاری دیدارهای تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: