کد خبر: ۸۹۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۱۱۰۳
نماینده مجلس یازدهم با اشاره به وضعیت نیروهای قراردادی و کار معین تاکید کرد که این اقشار که در ارگان‌های مختلف مشغول به کار هستند، باید تعیین تکلیف شوند.

نیروهای قراردادی و کار معین، تعیین تکلیف شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز ۲۳شهریورماه مجلس اظهار داشت: یکی از درخواست‌های زیادی که از نمایندگان می‌شود، مشکل‌ عدم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و کار معین است که برخی از آن‌ها حدود ۲۰ سال منتظرند تا استخدام شوند. 

وی با بیان اینکه بسیاری از آن‌ها محروم از مزایای متعلقه هستند، گفت: خواهشی که از آقای رئیس‌جمهور دارم این است که سریعاً به وضعیت این قشر زحمتکش و بسیار قدیمی که در جاهای مختلفی از جمله نیروهای شرکتی در حوزه مخابرات، در حوزه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، راهداری و جاده‌ای، وزارت نیرو و جاهای مختلف در حال خدمت هستند، رسیدگی کنند؛ این افراد سالیان سال است که تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نشده و محروم از مزایا هستند. می‌بایست به این قشر زحمتکش رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید ریسی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
1
سلام عرض احترام خدمت مسولین از شما عاجزانه خواهشمندیم ما معلمان نیرو خدمات 93ببعد استخدام کنید بخداقسم تو این شرایط اقتصادی کشور 6ماه خقوق نگرفتیم فقط بخاطر رضایت خداوند قانون تبصره بیارید مامعلمان تبدیل وضعیت کنند اجرتان با خداوند متعال
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
درخواست عاجزانه می شود پرسنل شرکتی نیروگاه حرارتی برق بیستون کرمانشاه را که قشری زحمت کش می باشند را دریابید ،عده زیادی که به دلایل مختلف تغییر وضعیت نشده اند وحدود هفده هیجده سال است که تضییع حق می شوند .ریاست محترم جمهوری به این قضیه ورود کنند تا و این مشکل را حل کنند.
امین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
با سلام و درورد مادرمون حضرت فاطمه بر سید مظلومان
جناب اقای ریسی ریس جمهور محبوب کشورمان ایران بزرگ
برادر ارجمند وضعیت قرارداد حجمی بانک های دولتی که با بعضی از کارکنان 20سال خدمت می بندن بررسی فرمایید...کل دسترنج اینان..درجیب گروهی که نه دود این کاررو میخورن..و نه هزینه جسمی و روحی می پردازن
ما کارکنان شرکتی بانک ها...مخصوصا بانک هایی که زیر مجموعه دولت هستد..هرروز پابه پای سایر کارکنان..شاید بعضی از ما چند سال دیگر بازنشست میشوند بدون هچی مزایا..بازنشتگی ..کار میکنیم...ولی کجا دین و اسلام ما اینقدر تبعیض و انصاف که چند نفر در یک اداره کار کنن گروهی با مزایایی زیاد..و گروهی.بردگان..شرکت هایی که سودشان معلوم نبست...به کجا میرورد
یاور مظلومان مارو دریابید
بخدادیگر انگیزه ای حتی برای فریاد نیست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: