کد خبر: ۸۹۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید: ۲۱۶
نماینده مجلس یازدهم در تذکری بیان کرد که استانداران، فرمانداران و بخشداران قبل از اینکه عزل شوند با هزینه بیت‌المال اقدام به خرید هدایایی از قبیل سکه، فرش، تابلو فرش برای خود می‌کنند که نایب رئیس مجلس آن را مصداق تصرف در بیت‌المال دانست و خواست که جلوی آن گرفته شود.

زندیان: برخی استانداران و فرمانداران از بیت‌المال برای خود هدیه می‌خرند/ مصری: ذی‌حساب‌ها اجازه ندهند چنین اتفاقی بیفتدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی امروز ۲۳ شهریورماه با آرزوی موفقیت برای کابینه سیزدهم خطاب به رئیسی اظهار داشت: با تشکیل دولت، تغییرات مدیریتی در سراسر کشور در دستگاه‌های اجرایی و دولتی در حال اجرا است به عبارتی بازار نصب و عزل‌ها داغ است؛ اما متاسفانه مشاهده می‌شود مدیران این دستگاه‌ها به ویژه استانداران، فرمانداران و بخشداران قبل از اینکه عزل شوند با هزینه بیت المال اقدام به خرید هدایایی از قبیل سکه، فرش، تابلو فرش و. . کرده و از خود تشکر و قدردانی می‌کنند. 

وی تصریح کرد: این اقدام غیرقابل توجیه در شرایط سخت اقتصادی و در حالی که با کسری بودجه روبرو هستیم قابل پذیرش نیست. لذا از رئیس‌جمهور می‌خواهم در اقدام عاجل و فوری از این اقدام غیرضروری جلوگیری کند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در واکنش به سخنان زندیان با تصرف در بیت‌المال دانستن این اقدامات، تصریح کرد: اگر کسانی که اکنون مسئولیت دارند هدایایی از بیت‌المال برای خودشان خریداری کنند تصرف در بیت المال محسوب می‌شود و از ذی‌حساب‌ها می‌خواهیم که اجازه ندهند چنین اتفاقی بیفتد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: