کد خبر: ۸۹۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۴
یشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل الهلال صحبت کرد.

آرش برهانی:استقلال چشم و چراغ فوتبال آسیا استبه گزارش خبرداغ ، آرش برهانی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط استقلال پیش از دیدار مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم که بتوانیم از این بازی سخت عبور کنیم امیدوارم که این اتفاق مهم رخ بدهد و بازیکنان با غیرت ایرانی از سد تیم خوب الهلال عبور کند.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند شرایط استقلال زیاد مناسب نیست گفت: خود من هم نمی‌دانم چرا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد به نظرم ما برای بردن الهلال نیاز به یک معجزه داریم و من خودم به شخصه هیچ وقت استقلال را این اندازه نگران کننده ندیده بودم. البته که فرهاد مجیدی و کادر فنی‌اش می‌توانند با تلاش فراوان از این بازی به سلامت عبور کنند.

برهانی در خصوص اینکه خودش هم سابقه گلزنی به الهلال عربستان را از سال‌های گذشته دارد افزود: به هر حال در همین تیم هم کسانی هستند که بتوانند گلزنی کنند شما باید قبول کنید همه تیم‌های آسیایی از استقلال می‌ترسند زیرا این تیم دو عنوان قهرمانی دارد و به نوعی چشم و چراغ فوتبال آسیا است. امیدوارم مشکلات استقلال حل شود و هر چه زودتر حاشیه‌ها از این تیم برود.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه شرایط نقل و انتقالات استقلال راضی‌کننده بوده است یا خیر افزود: فرهاد مجیدی بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده است و اینها بازیکنانی هستند که به درخواست سرمربی بوده و همه آنها همه در تیم‌های خودشان مهره‌های تاثیرگذاری بوده‌اند خوشبختانه مربی ایتالیایی هم به استقلال اضافه شده و این خبر امیدوار کننده است.

وی در باره اینکه چند بازیکن استقلال کرونا گرفته‌اند گفت: این هم از بدشانسی‌های استقلال است که امیدوارم مشکلی برای استقال در بازی فردا ایجاد نکند و این تیم بتواند با غیرت ایرانی و تلاش کادر فنی و بازیکنان به سلامت عبور کند.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: