کد خبر: ۸۹۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
تعداد بازدید: ۴۷۰
سال‌ها قبل مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار بسیار عجیب و غریبی با هم گذاشتند که حالا دیگر چنین قراری ندارند.

نظر مثبت گل‌محمدی روی یک ستاره استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: حدود ۷ یا ۸ سال قبل مدیران وقت پرسپولیس و استقلال قرار گذاشتند که از یکدیگر بازیکن نگیرند! اتفاق عجیبی که در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود.

پارسال هم زمانی که اسماعیل خلیل‌زاده در استقلال قدرت داشت، چنین تفاهمی را با باشگاه پرسپولیس انجام داد اما بعداً این تفاهم به هم خورد و استقلال امثال محمد نادری و آرمان رمضانی را از پرسپولیس گرفت. هر چند که محمد نادری بازیکن قرضی تیم کورتریک بلژیک محسوب می‌شد اما به هر حال در پرسپولیس بازی کرده بود.

امسال اما تا به امروز چنین قرار خنده‌داری بین دو باشگاه گذاشته نشده و پرسپولیس و استقلال می‌توانند از یکدیگر بازیکن بگیرند. طبق شنیده‌ها پرسپولیس روی یکی از بازیکنان استقلال نظر مثبت دارد و شاید اگر این بازیکن را بگیرد، استقلال هم در مقام مقابله برآید.

پارسال در مقطعی صحبت از این بود که سیامک نعمتی استقلالی شود اما در نهایت توافقات لازم انجام نشد و نعمتی در پرسپولیس ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: