کد خبر: ۸۹۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۳۲۹
فال روز پنجشنبه 7 مرداد 1400
 
فال فروردین
 

فال روزانه برای متولدین (فروردین ماه)

ممکن است شما فکر کنید که در روزهای آینده یکی از اطرافیان شما می‌تواند برایتان مشکلی ایجاد کند. تلاش برای جلوگیری کردن از پیشروی این مشکل می‌تواند سازنده باشد، اما نباید سعی کنید که مانع بیان کردن ترسها و خشمهای طبیعی بشوید. اگر شما واقعاً می‌خواهید این مشکل حل شود باید به دیگران هم اجازه بدهید که در مورد خود صحبت کنند، آن وقت قادر خواهید بود که با فکری باز تصمیم بگیرید.

 
فال اردیبهشت
 

فال روزانه برای متولدین (اردیبهشت ماه)

شما چگونه می‌توانید هم به وظایفتان در محل کار عمل کرده و هم از پیش‌آمدهای متنوعی که اکنون وارد زندگی شما شده لذت ببرید؟ در حالی که شما سعی می‌کنید هر دو جنبه ذاتی خود را نشان دهید، جواب دادن به این سؤال مستلزم داشتن هنر مهارتی سازگاری داشتن است. پذیرفتن تفاوت بین تلاشهایی که وجودشان لازم است و سرگرمی‌های مورد علاقه، یک نقطه شروع است، اما شما مجبور خواهید بود که در طول روز متعادل تر شوید تا شانسی برای راضی بودن داشته باشید.

 
فال خرداد
 

فال روزانه برای متولدین (خرداد ماه)

اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

 
فال تیر
 

فال روزانه برای متولدین (تیر ماه)

حتی اگر شما هدایت کردن موجی از احساسات بیان نشده را ادامه دهی، باز هم از تجربه خیلی شیرینی که قرار است برایت اتفاق بیفتد دور نمی‌شوی. شما باید در عشقی که در اطرافت هست باقی بمانی برای اینکه بهترین اتفاقها برایت امکان پذیر می‌شود و اگر شما بیمناک باشی، زندگی‌ات خالی از چیزهایی می‌شود که در واقع شما می‌خواستی داشته باشی.

 
فال مرداد
 

فال روزانه برای متولدین (مرداد ماه)

شما به تازگی احساس فوق العاده قوی و مستحکمی را در خود بیدار ساخته اید. با کمک این انرژی می‌توانید به سادگی بر نیازهای خود غلبه کنید. توصیه می‌کنیم از پیله سکوت خود خارج شوید زیرا انرژی زیاد شما با سکوت دارای مغایرت خواهند بود سکوت و انزوای شما اجازه پیشرفت‌های سریعی را به انرژی‌های مثبت درونی تان نمی‌دهد.

 
فال شهریور
 

فال روزانه برای متولدین (شهریور ماه)

امروز واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می‌کنند که شما احساس ناامنی می‌کنید،‌ و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید، ‌بسرعت مجبور می‌شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، ‌شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت‌های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید.

 
فال مهر
 

فال روزانه برای متولدین (مهر ماه)

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

 
فال آبان
 

فال روزانه برای متولدین (آبان ماه)

شما از انجام دادن کارهایی که وظیفه افراد دیگر است خسته شده اید. شما حتی بعضی وقت‌ها فکر می‌کنید که تنها کسی هستید که به قول‌هایی که داده عمل می‌کند! اما امروز نباید به سرعت در صدد رفع اشتباهات افراد دیر بربیایید، چراکه شما به خاطر وسواس و اشتیاقی که برای رسیدن به کمال و ارضا کردن احساس کمال طلبانه خود دارید به آنها اجازه دست به عمل زدن نمی‌دهید. درعوض باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید که بتوانید کمک و همکاری افراد دیگر را قبول کنید. یادتان باشید که هیچ انسانی کامل و بدون عیب نیست.

 
فال آذر
 

فال روزانه برای متولدین (آذر ماه)

امروز وقتی که ماه در نشانه شما به بهرام می‌پیوندد، شما زیاد شاد نخواهید بود. بااین حال توانایی مقاومت کردن در این شرایط دشوار می‌تواند هدیه ای در داخل کاغذ کادویی عجیب باشد! حتی اگر این هدیه چیزی نیست که شما می‌خواستید، تا موقعی که بصیرت لازم برای آزاد شدن از این نارضایتی تازه را به دست نیاورده‌اید، این کاغد کادو که محتویات درونش را می‌پوشاند را کنار زده و ازش استفاده کنید.

 
فال دی
 

فال روزانه برای متولدین (دی ماه)

اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

 
فال بهمن
 

فال روزانه برای متولدین (بهمن ماه)

امروز طرز لباس پوشیدن شما بهتر شده است و بیشتر به ظاهر خود توجه می‌کنید، همه اینها به خاطر این است که در حال حاضر ونوس بیشتر به شما توجه کرده و شما را در زمان حال نگه می‌دارد. خوشبختانه امروز که ونوس در اولین خانه شما که فقط مربوط به نیازهای شخصی است قرار می‌گیرد دوستانتان شما را جذاب‌تر از همیشه خواهند دید. حالا شما چگونه با فردی که با شما اینقدر مهربان است رفتار می‌کنید؟ نباید بی‌موقع تحسین‌های او را قطع کنید. باید قلب مهربانی داشته باشید و با آغوش باز پذیرای عشقی باشید که هم اکنون به سمت شما آمده است.

 
فال اسفند
 

فال روزانه برای متولدین (اسفند ماه)

امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینکه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت کردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فکر کردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینکه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید که با هر سازی برقصید!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: