کد خبر: ۸۹۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۳۰۶
کار پیوستن احسان حاج صفی به آ. ا. ک آتن یونان تمام شده است و رسانه‌های این کشور خبر دادند که او پس از بازی با استقلال، مستقیما راهی یونان می‌شود.

حساب ویژه آ.ا.ک روی حاج‌صفی برای لیگ کنفرانسبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: کار پیوستن احسان حاج صفی به آ. ا. ک آتن یونان تمام شده است و رسانه‌های این کشور خبر دادند که او پس از بازی با استقلال، مستقیما راهی یونان می‌شود.

به نظر می رسد کار پیوستن احسان حاج صفی به آ.ا.ک آتن یونان تمام شده است و این بازیکن بلافاصله پس از پایان رقابت های لیگ برتر و بازی برابر استقلال، راهی یونان خواهد شد تا با ثبت قرارداد رسمی با این باشگاه، در تمرینات آ.ا.ک حضور پیدا کند.

وب سایت sdna امروز و در خبری که منتشر کرد، روی حضور کاپیتان سپاهان در یونان تأکید کرد. این وب سایت نوشت: حاج صفی بدون مرخصی به یونان می آید و بلافاصله وارد تمرینات می شود. انتظار می رود این بازیکن پس از 30 جولای در یونان حاضر شده و بلافاصله به تمرینات آ.ا.ک بپیوندد.

این وب سایت در ادامه نوشت: این مهره کلیدی و باتجربه در آخرین مسابقه لیگ ایران در تاریخ 30 جولای برای سپاهان بازی خواهد کرد و انتظار می رود که چند ساعت بعد سوار هواپیما شده و به یونان بیاید و بلافاصله در دسترس ولادان میلوژوویچ سرمربی آ.ا.ک قرار بگیرد.

در پایان نیز آمده است: حاج صفی برای استراحت مرخصی نمی گیرد و بلافاصله به تمرینات اضافه می شود تا به سرعت و به خوبی آماده شود و برای شروع یک فصل جدید در تیمی جدید آماده شود.

بنا بر گزارش Livesport، چنانچه آ.ا.ک آتن موفق شود در مرحله انتخابی لیگ کنفرانس اروپا از سد نماینده بوسنی عبور کند، این باشگاه یونانی و ولادان میلوژویچ برای دور بعدی این رقابت ها، بر روی حاج صفی حساب ویژه ای باز کرده اند.

حساب ویژه آاک آتن روی حاج‌صفی برای لیگ کنفرانس

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: