کد خبر: ۸۹۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۴۸۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خطاب به ریس جمهور ترکیه گفت: آقای اردوغان! ایران، مکزیک نیست و تو هم رئیس جمهور آمریکای جنایتکار نیستی!

نماینده شازند: آقای اردوغان! ایران، مکزیک نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خطاب به ریس جمهور ترکیه گفت: آقای اردوغان! ایران، مکزیک نیست و تو هم رئیس جمهور آمریکای جنایتکار نیستی!

 

محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند:

* (با اشاره به برخی اتفاقات در مرزهای شمال غرب کشور): هوس‌بازی‌های اردوغان در مرزهای شمال غرب تمام‌شدنی نیست و در جریان برخی حصارکشی‌ها، تعرض‌هایی به مرزهای ما می‌شود که وزرای امور خارجه و کشور باید در این خصوص اقدام کنند.

* علاوه بر اینها، رد پاهایی از حمایت ترکیه از طالبان دیده می‌شود که لازم است با آن برخورد شود.

* (خطاب به رئیس جمهور ترکیه):‌ آقای اردوغان! ایران، مکزیک نیست و تو هم رئیس جمهور آمریکای جنایتکار نیستی.

* در کوران حوادث پیچیده منطقه‌ای، حوادث تلخ خوزستان با بی‌تدبیری دولت تن‌پرور به وقوع پیوست و این استان در عطش سنگینی فرو رفت.

* (با تاکید بر اینکه دولت رئیسی برای جبران این تنبلی‌ها اقدام کند، به حجم سنگین سلاح‌های جنگی غیرمجاز در استان خوزستان): باید هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری این سلاح‌ها اقدام شود تا این مردم گرفتار مشکلات امنیتی نشوند.

* علی‌الظاهر حسن روحانی تمام شده اما جریان فکری خبیث آنها تمام‌شدنی نیست؛ لذا هوشیاری ملت ایران در آینده به ویژه در 20 روز آینده حیاتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: