کد خبر: ۸۹۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۵۲۱
تراکتور علیرغم شکستی که مقابل پرسپولیس پذیرفت، باعث شد رکورد تیم استقلال در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر دست نخورده باقی بماند.

تراکتور باعث شد رکورد استقلال ماندگار شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر موفق شد میهمانش تراکتور را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده تا در یک قدمی قهرمانی لیگ بیستم قرار گیرد.

گرچه تک گلی که تراکتوری‌ها در این بازی زدند در سرنوشت نهایی این دیدار بی تاثیر بود، اما همین گل باعث شد تا رکورد بهترین خط دفاعی همه ادوار لیگ برتر به تنهایی دست استقلال بماند.

پرسپولیس دیشب چهاردهمین گل این فصل خود را از تراکتور دریافت کرد تا رکورد کمترین تعداد گل خورده در یک فصل همچنان با ۱۳ گل خورده در اختیار تیم استقلال باشد.

آبی پوشان در فصل ۹۸-۹۷ در حالی لیگ را به پایان رساندند که در تمام فصل تنها ۱۳ گل دریافت کردند تا رکورد کمترین تعداد گل خورده در یک فصل به نام این تیم ثبت شود.

تا قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور، سرخ پوشان تهران هم تنها ۱۳ گل دریافت کرده بودند و در این رکورد با آبی پوشان شراکت می‌کردند؛ و گل تراکتور باعث شد این رکورد به تنهایی دست استقلال بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: