کد خبر: ۸۹۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۶
مدیر تیم استقلال گفت: برای تیمی که قصد قهرمانی در جام حذفی دارد، چه تفاوتی دارد در کدام مرحله با کدام تیم بازی کند.

عبداللهی: مقابل سپاهان با قدرت بازی می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: سرپرست تیم استقلال گفت: مراسم خوبی در قرعه کشی بود و از قرعه کشی حذفی رضایت داریم. تیمی که قرار است در این جام قهرمان شود برایش چه تفاوتی دارد که با کدام تیم بازی کند. بالاخره باید با همه این تیم‌ها بازی کرد و همه را شکست داد.

وی بابت برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی گفت: از آنجایی که زمین این ورزشگاه خیلی خوب است، ما راضی هستیم.

مدیر تیم استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است مجیدی در هفته آخر برای استراحت دادن به چند بازیکن با ترکیب اصلی بازی نکند، بیان داشت: تیم ما همیشه تغییر می‌کند، اما مقابل سپاهان هم با قدرت بازی می‌کنیم. ما در هر بازی ممکن است تغییراتی داشته باشیم و جوان‌ها به میدان بروند، اما هر بازیکنی به میدان برود قطعاً ما با همه قدرت بازی خواهیم داشت. برای بازی مقابل سپاهان هم هر بازیکنی که کادر فنی تشخیص بدهد بازی می‌کند.

عبداللهی در خصوص آغاز مذاکرات بازیکنان جهت تمدید گفت: قرار بود این اتفاق از امروز بیفتد که البته چون دیشب خیلی دیر وقت رسیدیم، ممکن است این اتفاق از فردا و پس فردا بیفتد. مهم این است که استارت آن بخورد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دریافتی بازیکنان گفت: با اینکه دریافتی‌ها تفاوت دارد، اما همه بالای ۵۰ درصد گرفته‌اند که باید این دریافتی‌ها به ۷۰ درصد یا بالاتر برسد تا تمدید قراردادها انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: