کد خبر: ۸۹۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۳۱۷
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سرمایه برای سال مالی 1399 برگزار و بر اساس صورت های مالی منتشر شده این بانک، 17درصد کاهش زیان نسبت به سال مالی 98 اعلام شد.

در مجمع سهامداران بانک سرمایه اعلام شد؛ کاهش 17درصدی زیان بانک سرمایهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک سرمایه، مجمع عمومی عادی این بانک با حضور 72.5 درصد سهامداران، در روز سه شنبه مورخ 29 تیرماه 1400 برگزار گردید.

گفتنی است در این جلسه که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور حداقلی سهامداران برگزار شده و به صورت زنده از صفحه بانک سرمایه در شبکه آپارات برای عموم سهامداران پخش می گردید، بر اساس دستور جلسه از پیش آگهی شده، گزارش هیأت مدیره و نیز گزارش حسابرس و بازرس قانونی بانک سرمایه در خصوص عملکرد سال مالی 1399 ارائه و صورت های مالی مربوط به این سال به تصویب سهامداران بانک رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: