کد خبر: ۸۸۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۳۱۲
عضو جبهه اصلاحات درباره انتشار لیست اصلاحات در شورای شهر ششم گفت: تلاش کردیم این لیست را خارج از شائبه‌هایی که مطرح بوده با مشارکت احزاب و فعالان سیاسی انتخاب کنیم البته تلاش‌های مذبوحانه‌ای صورت گرفت تا این لیست منتشر نشود اما خوشبختانه با طراحی و همت تیم فنی این سامانه داشت این تلاش‌ها به جایی نرسید و پس از بررسی و اعلام نظر کمیته پایش که مسئولیت اجرا را برعهده داشت این لیست ساعتی پیش به دست ما رسید و تاخیر نیز به این دلیل بود که از صحت آراء مطمئن شویم.

جواد امام: تلاش کردیم لیستی با مشارکت احزاب و فعالان سیاسی منتشر کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا جواد امام در نشست رونمایی از فهرست نهایی جبهه اصلاحات در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با حضور مسئولان ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از انتخابات سامانه سرا توسط جبهه اصلاحات ایرانی برگزار شد و بدنه احزاب و فعالان سیاسی و مدنی در این سامانه عضو گیری شدند و با کمک و مشارکت احزاب سعی کردیم افرادی که برای شورای شهر کاندیدا شده بودند در این سامانه انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: 

انتشار لیست جبهه اصلاحات برای شورای شهر تهران

وی ادامه داد: تلاش کردیم این لیست را خارج از شائبه‌هایی که مطرح بوده با مشارکت احزاب و فعالان سیاسی انتخاب کنیم البته تلاش‌های مذبوحانه‌ای صورت گرفت تا این لیست منتشر نشود اما خوشبختانه با طراحی و همت تیم فنی این سامانه داشت این تلاش‌ها به جایی نرسید و پس از بررسی و اعلام نظر کمیته پایش که مسئولیت اجرا را برعهده داشت این لیست ساعتی پیش به دست ما رسید و تاخیر نیز به این دلیل بود که از صحت آراء مطمئن شویم.

امام خاطرنشان کرد: در بستن این لیست همه افراد شریک بوده‌اند و آن را به تصویب رساندند و هیات رییسه به صورت مستقیم وارد نشد و این لیست همان لیستی است که در سامانه سرا انتخاب شده است.

وی ادامه داد: کارنامه شورای شهر پنجم در معرض همه قرار گرفته و این لیست نیز در ادامه همان مسیر خواهد بود و امیدواریم بتوانیم این راه نیمه تمام را تمام کنیم.

امام خاطرنشان کرد: در این دوره توانستیم با شهرفروشی که اتفاق افتاد و راه‌های تنفسی شهر را بست مقابله کنیم.

وی با اشاره به لیست شورای ائتلاف گفت: سرلیست شورای ائتلاف ۸۰ سال دارد اما ما تلاش کردیم با جوان‌گرایی که داشتیم این لیست را تهیه کنیم و با بهایی که به جوانان داده‌ایم کارنامه خوبی را شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: