کد خبر: ۸۸۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۳۸۱
روزنامه اطلاعات با اشاره به روش تبلیغی نامزدها در مناظره ها نوشت: تخریب گذشته نه تنها تسویه حساب‌های سیاسی و باندی و جناحی است که در عمل به جامعه آموزش یأس و ناامیدی می‌دهند!

چرا مناظره‌ها عاملی برای ناامیدی مردم شده؟به گزارش خبرداغ ، روزنامه اطلاعات با اشاره به روش تبلیغی نامزدها در مناظره ها نوشت: تخریب گذشته نه تنها تسویه حساب‌های سیاسی و باندی و جناحی است که در عمل به جامعه آموزش یأس و ناامیدی می‌دهند!

چه شد باز آمد عملی آن باور و گفته شهید بهشتی که «ما شیفتگان خدمتیم،نه تشنگان قدرت.» در شرایطی که مجموعه رسانه‌های خارج از کشور، به خصوص بخش‌های فارسی زبان آن از همین مناظره‌های نامزدهای انتخاباتی و گفته‌های آنها خوراک دمیدن ناامیدی و انزجار در مردم در ایام انتخابات را تهیه و تدارک می‌بینند. آیا نباید در روش‌های تخریبی در فضای انتخاباتی اجتناب و تجدید نظر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: