کد خبر: ۸۸۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۲۴۵
مردی که روز سه شنبه به امانوئل مکرون سیلی زد، امروز محاکمه خواهد شد. در طول بازجویی، دامین که دوستار جنبش جلیقه زردهاست، به دادستان شهر ولانس اعتراف می‌کند که "بدون فکر " این کار را برای محکوم کردن سیاست دولت انجام داده است. وی به جرم خشونت علیه اشخاص دارای مسئولیت عمومی محاکمه خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مردی که روز سه شنبه به امانوئل مکرون سیلی زد، امروز محاکمه خواهد شد.

به گزارش  لیبراسیون، دامین تارل ۲۸ ساله، فردی که به امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه سیلی زد، احتمال می رود که به ۳ سال زندان و ۴۵ هزار یورو محکوم شود.

در طول بازجویی، دامین که دوستار جنبش جلیقه زردهاست، به دادستان شهر ولانس اعتراف می‌کند که "بدون فکر " این کار را برای محکوم کردن سیاست دولت انجام داده است. وی به جرم خشونت علیه اشخاص دارای مسئولیت عمومی محاکمه خواهد شد.

اینکه فردی به رئیس جمهوری ضربه ای وارد کند شامل شرایط ویژه نمی شود. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۱، فردی یقه نیکولا سارکوزی، رئیس جمهوری وقت فرانسه را با خشونت گرفت و ۶ ماه زندانی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: