کد خبر: ۸۸۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۱
با نگاهی به بند ساعت چرمی رهبر کره شمالی در عکس‌های این هفته و مقایسه آن با دسامبر ۲۰۲۰ و مارس ۲۰۲۱ مشخص می‌شود که وی لاغر شده است.

لاغر شدن کیم جونگ اون خبرساز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در حالی که این هفته پس یک ماه در ملاعام دیده شد که نسبت به گذشته لاغرتر به نظر می‌رسید.

کیم جونگ اون که در یک نشست اقتصادی حضور داشت به نظر می‌رسد که در اطراف چانه، دست‌ها و بازو‌ها وزن خود را کم کرده است.

با نگاهی به بند ساعت چرمی وی در عکس‌های این هفته و مقایسه آن با دسامبر ۲۰۲۰ و مارس ۲۰۲۱ مشخص می‌شود که رهبر کره شمالی لاغر شده است.

این گمانه زنی تازه درباره وضعیت سلامتی کیم جونگ اون است، با توجه به اینکه او یک دوره غیبت طولانی را نیز پشت سر گذاشته است و شایعاتی مبنی بر بیماری کیم به وجود آمد. در حالی که دلیل این غیبت طولانی به طور رسمی بیان نشد، اما به طور گسترده شایعاتی مبنی بر مشکل جسمانی رهبر کره شمالی منتشر شد.

گرچه وزن کیم مدتهاست مورد تمسخر قرار گرفته است، اما بسیاری معتقدند که این بزرگترین برای وی محسوب می‌شود.

تصور می‌شود که کیم جونگ اون سه فرزند دارد، اما فرزندان وی آنقدر بزرگ نیستند که در صورت مرگ رهبری کشور را بر عهده بگیرند. با این حال بسیاری از کارشناسان خواهر وی کیم یو جونگ را رهبر احتمالی آینده کره شمالی می‌دانند، اما مشخص نیست این زن بتواند احترام رهبران نظامی را به دست آورده و آنان را رهبری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: