کد خبر: ۸۸۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۴۶۱
در حالی که خیلی‌ها منتظر انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد تغییرات در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستند، خبر می‌رسد یکسری فشار‌ها برای برکناری احمد مددی ادامه دارد.

ادامه فشار‌ها برای برکناری مددیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: عده ای تلاش می‌کنند تا علی نامداری را وارد هیئت مدیره استقلال کرده و در نهایت او را به عنوان مدیر عامل باشگاه روی صندلی احمد مددی بنشانند. این فشارها از حدود یک ماه قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد اما باید دید طی ماه های آینده و بخصوص بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

آنچه مسلم است هیات مدیره در شرایط فعلی پشت مددی نیست اما شاید بعد از انتخابات در هیات مدیره استقلال هم تغییراتی ایجاد شود .در هر حال تا امروز که وزیر ورزش با حضور علی نامداری در هیئت مدیره استقلال موافقت نکرده و بعید است در دو ماه آینده هم اتفاق خاصی رخ دهد مگر آن که بعد از انتخابات استقلال به کلی دستخوش تغییرات شود و مددی هم برود.هر چند که شنیده ها حاکی از آن است که او برای ماندن در استقلال تلاش می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: