کد خبر: ۸۸۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۰۲۸
رابطه جنسی یکی از مواردی است که انرژی زیادی را از فرد می گیرد و به همین سبب احساس گرسنگی ایجاد می کند و بدن نیاز به مصرف موادی برای بالا بردن قند خون دارد.

این 4 خوراکی فوق العاده  را باید بد از رابطه جنسی بخوریم تا با انرژی و شاد شویمبه گزارش خبرداغ، در این متن برخی از بهترین غذاهای مفید و مغزی پس از رابطه جنسی را بیان می کنیم:

بستنی 

پس از رابطه جنسی دمای بدن بالا می رود و فرد احساس گر گرفتگی می کند و برای خنک شدن بدن چه چیزی بهتر از خوردن یک بستنی خوشمزه احساس خوبی به فرد می دهد.

بیشتر بخوانید: 

پوزیشن‌های دوران نامزدی و عقد و ارضای بدون دخول

رشته فرنگی

 رشته فرنگی به شکل اسپاگتی پروتئین بدن را فراهم و نیروی از دست رفته را جبران می کند و احساس سیری به فرد می دهد. 

آب 

همیشه بدن به آب نیاز دارد ولی بعد از رابطه از اهمیت بیشتری برخوردار است در حین رابطه آب زیادی را از دست می دهید که باید جایگزین شود.

ماست یونانی

ماست یونانی چربی های سالم و پروتئین ها بیشتری نسبت به ماست معمولی دارد اما قند کمی دارد و بسیار عالی برای پعد از رابطه زناشویی است می توانید توت ها و غلات را با این ماست ترکیب کنید. 

 

منبع: نمناک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: