کد خبر: ۸۸۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۳۲۳۱
تصور شود هر نماينده اي با اقدامات پوپوليستي بخواهد بصورت سليقه اي در تمام امورات صنايع مشغول به فعاليت در حوزه انتخابيه خويش ورود و دخالت نمايد آنگاه شاهد چه هرج و مرج ملي خواهيم بود؟!

بدعت شوم نماينده مجلس براي بازگشت به دوران ملوك الطوايفيمدتي است يكي از نمايندگان يكي از شهرهاي استان هاي مركزي در مجلس كه يكي از بزرگترين شركت هاي در حال توسعه معدني كشور در حوزه انتخابيه وي واقع شده با سخنراني و نطق هاي احساسي، عواطف موكلين خويش را تحت تأثير قرار مي دهد. شركت س.الف.م.الف از جمله بزرگترين شركت هاي زنجيره تأمين فولاد و دارراي برنامه براي تحقيق برنامه ششم توسعه كشور است كه با تلاش سهامدران آن كه جملگي بازنشستگان هستند در مسير توسعه قرار گرفته و سرمايه گذاري هاي كلاني را طي سالهاي اخير شاهد است.

نماينده محترم و احساساتي فوق الذكر براي چندمين بار امروز پشت تريبون مجلس قرار گرفته و ضمن ايستادگي درمقابل ورود شركت فوق به بورس، كه عوايد بيشماري را براي مردم منطقه خواهد داشت، احساسات مردم منطقه را بعنوان وكيل ايشان تحت تأثير و چند تن از وزراء را مورد تهديد قرار داده است. اينچنين اقدامات عليه امنيت منطقه و ملي محسوب شده و مي بايست از سوي نهادهاي نظاري و امنيتي و هيئت رسيدگي به رفتار نمايندگان مورد بررسي و عندالزوم پيگيري متناسب قرار گيرد. ورود به بازار سرمايه سراسر انضباط و شفافيت مالي و امتيازات بيشمار است و سئوال اينجاست نماينده محترم چرا براي چندمين بار در مقابل تلاش براي شفافيت ايستادگي مي كند؟! فردي كه در جاي وكيل مردم در مجلس قرار مي گيرد آيا اطلاعي از فوايد ورود به بورس شركت ها همچون معافيت مالياتي، تأمين مالي پروژه هاي توسعه اي، افزايش اعتماد و شفافيت حاصل از انضباط مالي، برندسازي، نقدشوندگي و ... ندارد؟! اگر اطلاعات ندارد و چنين مي كند كه بسيار دردناك بود تكيه بر اريكه نمايندگي و چنانچه با اطلاع از فوايد اينچنين مي كند وامصيبت هاي مديريت در حال وقوع است.

چنانچه نماينده هر شهر بخواهد بصورت سليقه اي و احساساتي مانع توسعه صنايع شود قطعاً شاهد ناآرامي و لطماتي براي مردم مناطق خواهيم بود. قطعاً هيچ حكومتي تاب بي قانوني را نداشته و قطعاً در مقابل آن ايستادگي خواهد نمود. تصور شود هر نماينده اي با اقدامات پوپوليستي بخواهد بصورت سليقه اي در تمام امورات صنايع مشغول به فعاليت در مناطق ورود و دخالت نمايد آنگاه شاهد چه هرج و مرج ملي خواهيم بود؟! بطور مثال نماينده محترم اهواز و مسجد سليمان با تصور آنكه چون صنعت نفت در منطقه حوزه فعاليت ايشان قرار دارد بخواهد در تمامي امورات توسعه اي، انتصابات و پروژه هاي آن صنعت ورود نموده و صنعت را از آن مردم آن منطقه بداند در صورتي كه صنايع كلان صنايع ملي بوده و با سرمايه گذاري بخش هاي دولتي و خصوصي انجام پذيرفه و موجب اشتغال و رفاه مردم ساكن در منطقه شده است.

چنانچه برخوردي در خور با نمايندگان با اين ديدگاه انجام نپذيرد قطعاً در آينده عمل به قوانين سليقه اي شده و وقتي حاكميت قوانين دچار خدشه شود قطعاً امنيت ملي دچار خسران و شكست خواهد شد. لذا از مسئولين امنيتي و نظارتي انتظار مي رود به قيد فوريت به بدعت هاي اينچنيني ورود نموده تا شاهد بازگشت به دوران ملوك الوايفي نباشيمو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: