کد خبر: ۸۸۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۳۲
یک خبرنگار عربستانی مدعی شد مسئولان باشگاه النصر برای ادامه کار با «عبدالرزاق حمدالله» مهاجم مراکشی دچار اختلاف شده‌اند.

درگیری و اختلاف در النصر عربستان برای اخراج «حمدالله»به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، شرایط تیم فوتبال النصر عربستان باوجود صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چندان مناسب نیست و خبرها از اختلافات و درگیری‌های داخلی در این باشگاه بر سر اخراج یا ادامه کار با عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی است.

روزنامه «الجزیره» گزارش داد که تعدادی از مسئولان باشگاه بحث اخراج مهاجم خود را به دلیل مشکلات اخلاقی دنبال می‌کنند.

«سیف الرخیص» خبرنگار عربستانی مدعی شد این مهاجم عبدالرزاق حمدالله است و درگیری‌ها و اختلاف نظرهایی در باشگاه بر سر ادامه کار این بازیکن ایجاد شده است.

تیم النصر در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ عربستان است و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده است. النصر در این مرحله به مصاف تراکتور ایران می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: