کد خبر: ۸۸۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۴۴
یک شرکت برق اقدام به جمع‌آوری پروژکتور‌های ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک کرد.

پروژکتورهای ورزشگاه آلومینیوم به‌خاطر بدهی باز شد!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: یک شرکت برق اقدام به جمع‌آوری پروژکتور‌های ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک کرد.

صبح امروز مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اعلام کرد شرکت برق طرف قرارداد با اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی قصد دارد پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک را به دلیل عدم وصل مطالباتش جمع‌آوری کند که این اتفاق ساعاتی قبل افتاد.

این شرکت برق بخاطر اینکه مطالباتش را طی ماه‌های اخیر دریافت نکرده، وارد ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک شده و پروژکتورهای این استادیوم را باز کرده تا به این شکل طلب خود را وصول کند.

در صورتی که پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک نصب نشود، تیم فوتبال آلومینیوم در بازی خانگی آینده‌اش در روز جمعه، بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه که باید پذیرای پدیده مشهد باشد، نمی‌تواند از این مسابقه میزبانی کند و باید ورزشگاه دیگری را برای انجام بازی در شهر دیگری انتخاب کرده یا در غیر این‌صورت بازی لغو شود.

پروژکتورهای ورزشگاه آلومینیوم به‌خاطر بدهی باز شد!

پروژکتورهای ورزشگاه آلومینیوم به‌خاطر بدهی باز شد!

پروژکتورهای ورزشگاه آلومینیوم به‌خاطر بدهی باز شد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: