کد خبر: ۸۸۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۲۳۴
سرخپوشان پایتخت پس از طی کردن اردویی ۲۱روزه در شهر گوا هند و عبور از قرنطینه کامل در تهران، در سلامتی کامل به خانه بازگشتند.

ماجرای پرحاشیه قرنطینه پرسپولیسی‌ها پایان یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: سرخپوشان پایتخت پس از طی کردن اردویی ۲۱روزه در شهر گوا هند و عبور از قرنطینه کامل در تهران، در سلامتی کامل به خانه بازگشتند.

در این مدت، پرسپولیس توانست با کسب پنج پیروزی از شش بازی خود در گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، به عنوان تیم صدرنشین راهی دور یک‌هشتم نهایی شود و مسیر دشواری را با سختکوشی و موفقیت طی کند.

هوای شرجی شهر گوا و امکانات متفاوت در هندوستان، وضعیت عجیبی را برای سرخ‌ها رقم زده بود؛ سپس قرنطینه در تهران، شرایط را سخت تر کرد اما بازیکنان و اعضای کاروان با صبر و تحمل بالای خود از این سختی ها عبور کردند و قرنطینه را پشت سر گذاشتند.

حالا پرسپولیس برای درخشش در لیگ مهیا می‌شود. حمایت شما مهم‌ترین ابزار موفقیت تیم و باشگاه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: