کد خبر: ۸۸۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۷
​مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی از محکومیت ۱.۳ میلیارد ریالی قاچاق کالای یارانه ای خبر داد.

محکومیت ۱.۳ میلیاردی متهم قاچاق کود شیمیایی در خراسان جنوبیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، محمد حسین اشرفی گفت: مامورین پلیس آگاهی روستای دوست آباد شهرستان فردوس در حین کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه کامیونت تعداد ۵۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق از نوع اوره کشف و گزارش آن برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال گردید .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی افزود: با شروع تحقیقات شعبه و گرفتن استعلامات از جهاد کشاورزی مشخص شد که کود های مکشوفه از نوع یارانه ای بوده و خارج از ضوابط تعیینی دولت خرید و فروش انجام گرفته است.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی،وی در خاتمه تصریح کرد: پس از محرز شدن تخلف، متهم در شعبه علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: