کد خبر: ۸۸۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۴۵
​مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۳ میلیارد ریالی برای دپوی تلویزیون های قاچاق خبر داد.

محکومیت سه میلیاردی برای دپوی تلویزیون های قاچاق در فارسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، غلامرضا سالاری گفت : با کشف یک انبار لوازم خانگی خارجی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در شیراز ، پرونده ای جهت بررسی موضوع در شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به کشف ۶۰ دستگاه تلویزیون از این انبار ادامه داد: مالک انبار در بازجویی های اولیه به صراحت اعتراف کرد که تلویزیون های مکشوفه را از بندرگناوه بطور قاچاق وارد و به قصد فروش در بازار در این انبار دپو کرده که توسط مامورین شناسایی و بازداشت شده است.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی،وی افزود: نهایتا با اقرار متهم پرونده و استعلام از مراجع ذیصلاح، تخلف قاچاق در این پرونده محرز و شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط تلویزیون ها و جریمه ۳ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: