کد خبر: ۸۸۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۴۳۹
دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.

اولین کاندیدای زن انتخابات ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.

جبهه اصلاحات اخیرا ۱۴ گزینه را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده است.

قرار بر این شده تا اعضای جبهه‌ اصلاحات درباره‌ این ۱۴ گزینه رای گیری کنند و کسانی که یک سوم آرا را می‌آورند برای ارائه‌ برنامه به این جبهه دعوت شوند.

جواد ظریف با۳۷ پیشنهاد، اسحاق جهانگیری با ۳۵ پیشنهاد، مصطفی تاج زاده با ۳۲ پیشنهاد، مسعود پزشکیان با ۲۵ پیشنهاد، محمدرضا عارف با ۲۱ پیشنهاد، محسن هاشمی با ۲۰ پیشنهاد، محمد شریعتمداری با ۱۹ پیشنهاد، مصطفی کواکبیان با ۱۵ پیشنهاد، محمود صادقی با۱۲ پیشنهاد، زهرا شجاعی با ۱۱ پیشنهاد، شهیندخت مولاوردی با ۱۱ پیشنهاد، عباس آخوندی با ۱۱ پیشنهاد و صادق خرازی با۱۰ پیشنهاد در این لیست قرار دارند.

نکته قابل توجه در این لیست ۱۴ نفره این است که برخی افراد حاضر در لیست تاکنون نه تنها اعلام کاندیداتوری نکرده اند بلکه حتی از احتمال کاندیداتوری خود نیز سخن نگفته است.

زهرا شجاعی دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب نیز که اسمش در لیست پیشنهادی جبهه اصلاحات قرار دارد، گفت: بنده از پیش برای کاندیداتوری برنامه داشتم اما اکنون تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر کاندیدا شوید، ممکن است به نفع گزینه اصلاح طلبان کنار بروید، گفت: بله، اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظر سنجی ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: