کد خبر: ۸۸۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۳۶۵
ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد قطر در آستانه جدایی از این تیم و بازگشت به بارسلونا اسپانیا قرار دارد.

«ژاوی هرناندز» در آستانه جدایی از السد قطر به مقصد بارسلونابه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، روزنامه «الرایه» قطر درباره آخرین وضعیت ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی تیم السد اعلام کرد که این مربی به پایان کارش در این تیم نزیک می‌شود.

الرایه نوشت: «بسیاری از رسانه‌های کاتالان از جمله روزنامه موندو دپورتیوو اعلام کرده‌اند که کار ژاوی با تیم السد در آستانه پایان یافتن است. برخی از منابع دیگر نشان می‌دهد که این جدایی با رضایت دو طرف صورت خواهد گرفت. دلیل اصلی همه این جنجال‌ها، مطالب روزنامه‌های کاتالان درباره تماس خوان لاپورتا با ژاوی در روزهای گذشته بود؛ به طوری که ژاوی فصل آینده سرمربی بارسلونا خواهد شد زیرا همه در نیوکمپ او را به عنوان مرد مناسب برای سرمربیگری تیم می‌بینند.

این منابع تایید کردند که باشگاه بارسلونا قبلاً با ژاوی تماس گرفته و از او خواسته است تا قراردادش را با تیم السد تمدید نکند. خروج السد از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ممکن است پایان روابط دو طرف را تسریع کند زیرا عنوان قهرمانی در آسیا یکی از اهدافی بود که السد می‌خواست به آن دست یابد.»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال السد قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های فولاد ایران، الوحدات اردن و النصر عربستان همگروه بود اما از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: