کد خبر: ۸۸۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۳۰۴۵
الاهلی عربستان به رغم صرف هزینه‌های گزاف و عهده‌دار شدن میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عملاً کاری از پیش نبرد و نتوانست جواز صعود به مرحله حذفی را کسب کند

تاوان ناکامی الاهلی مقابل استقلال و حذف در آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: الاهلی عربستان به رغم صرف هزینه‌های گزاف و عهده‌دار شدن میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عملاً کاری از پیش نبرد و نتوانست جواز صعود به مرحله حذفی را کسب کند.

اتفاق فوق‌العاده تلخ برای نماینده سعودی که البته با شکست سنگین پنج بر دو مقابل استقلال قضیه به مراتب برای آنها تلخ‌تر و سنگین‌تر هم شد.

در همین خصوص بلافاصله پس از پایان مسابقات این گروه، هواداران الاهلی در فضای مجازی به شدت علیه مدیریت باشگاه خود موضع گرفته و خواهان کناره‌گیری همه آنها شدند.

برخی از سایت‌های ورزشی عرب‌زبان نیز با اشاره به فصل جاری لیگ قهرمانان که برای الاهلی یک ناکامی بزرگ بود، مدعی شدند حداکثر طی یک ماه آینده خانه تکانی اساسی در عرصه مدیریتی و فنی این تیم ایجاد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: