کد خبر: ۸۸۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۱۶۰
روحانی در دیدار فعالان حوزه زنان و خانواده:
رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت زنان در جامعه یکی از سوالات و شاخص هایی است که می تواند برای هر حکومتی ذکر شود، گفت: یکی از معیارهای این دولت این بوده است که زنان، جوانان، اقوام و اقلبیت های مذهبی بتوانند فرصت و شرایط فعالیت در جامعه را داشته باشند.

خانم‌ها با اراده خود می‌توانند فرد یا مورد تاییدشان را در مسند قدرت قرار دهند/ علاقمند بودم وزیر زن در کابینه داشته باشیم، اما توانم محدود بود و نشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی بعد از ظهر شنبه در دیدار جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده که به صورت محدود حضوری و ارتباط ویدئو کنفرانسی انجام شد، اظهار داشت: استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید این دولت بوده است و علاقمند بودم که وزیر زن هم در کابینه داشته باشیم اما توانم محدود بود و نشد، البته امروز دو معاون رئیس جمهور از میان زنان توانمند هستند.

روحانی با بیان اینکه یکی از معیارهای دین مبین اسلام این بوده است که زنان در جایگاه متعالی خودشان قرار بگیرند، گفت: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی هم همین است و آزاد بودن فعالیت زنان و داشتن فرصت لازم برای بروز دادن استعداداها و توانمندی هایشان از ویژگی های نظام اسلامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: