کد خبر: ۸۸۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۱۶۶
در جریان بازدید ابول نژادیان از بیمارستان شهدای شهرستان ایذه، برخی از شهروندان ایذه‌ای نسبت به وضع موجود و شرایط حاد شهرستان به این بازدید شبانه واکنش نشان دادند. تجمعی که خود می‌تواند در شرایط فعلی از عوامل انتشار کرونا در شهرستان باشد.

تنش در جریان بازدید شبانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بیمارستان شهدای ایذه / رئیس بیمارستان: همراهان بیماران ما را با سلاح تهدید می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: در جریان بازدید ابول نژادیان از بیمارستان شهدای شهرستان ایذه، برخی از شهروندان ایذه‌ای نسبت به وضع موجود و شرایط حاد شهرستان به این بازدید شبانه واکنش نشان دادند. تجمعی که خود می‌تواند در شرایط فعلی از عوامل انتشار کرونا در شهرستان باشد.

در جریان بازدید ابول نژادیان از بیمارستان شهدای شهرستان ایذه، برخی از شهروندان ایذه‌ای نسبت به وضع موجود و شرایط حاد شهرستان به این بازدید شبانه واکنش نشان دادند. تجمعی که خود می‌تواند در شرایط فعلی از عوامل انتشار کرونا در شهرستان باشد.

برخی از شهروندان ایذه‌ای که به شدت از شرایط کرونایی موجود در این شهرستان معترض بودند، با تجمع و درخواست دیدار و کمک از ابول نژادیان در جریان سرکشی شبانه او از بیمارستان شهدای ایذه، باعث ایجاد برخی حواشی در جریان این بازدید سرزده شدند.

این شهروندان ایذه‌ای، می‌گویند: رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه به‌جای مدیریت کردن شرایط وخیم فعلی، کارش شده مصاحبه کردن و هیچ‌کس جواب درستی به مردم نمی‌دهد.

مردم می‌گویند: مدیران شهر ایذه چگونه می‌خواهند جلوی تشدید شرایط فعلی را بگیرند، درحالی‌که هنوز توان جلوگیری از برگزاری مراسمات جمعی را در این شهر ندارند؟.

گفتنی است براساس آمار موجود از آغاز فروردین تاکنون ۳۸ مراسم بزرگ چند هزارنفری در شهرستان ایذه برگزار شده است.

اورکی رئیس بیمارستان شهدای شهرستان ایذه ضمن تأیید این آمار گفت: متأسفانه این آمار درست است و دکتر علوی معاونت بهداشت استان در جلسه اضطراری که دیروز در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد این موضوع را به‌صورت کامل شرح داد و اصلی‌ترین عامل انتشار را عادی انگاری شرایط در شهرستان ایذه عنوان کرد و به‌شدت شبکه بهداشت و درمان و نهادهای اجرایی شهرستان را مورد انتقاد قرار داد.

اورکی افزود: دکتر مطلق مشاور وزیر بهداشت نیز در جلسه اضطراری شهرستان عنوان داشت که راه حل کنترل بحران کرونا در ایذه، اضافه کردن تخت نیست. تا شهر در کنترل قرار نگیرد حتی اگر سه بیمارستان دیگر هم اضافه کنیم، کاری از پیش نخواهیم برد.

اورکی همچنین ضمن انتقاد از ازدحام مردم در جریان سرکشی شبانه دکتر ابول نژادیان، گفت: متأسفانه مردم متوجه شرایط ما در بیمارستان نیستند. به جرئت می‌گویم بیمارستان شهدای ایذه کانون انتشار کروناست.

اورکی افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به‌شدت از شرایط آشفته بیمارستان انتقاد کرد و گفت: این چه بیمارستانی است که چهار برابر تعداد بستری‌ها،باید همراه بیمار کنار تخت‌ها در حال رفت‌وآمد باشند؟ متأسفانه ضمن تأیید گفته‌های وی باید گفت که یکی از مشکلات اصلی ما درحالی‌که حاضر همین همراهانی هستند که در بیشتر موارد باعث ایجاد تنش در بیمارستان می‌شوند و همکاران ما را در برخی موارد با سلاح نیز تهدید می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: