کد خبر: ۸۸۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۱۶۹
آخرین خبرها از نحوه تعیین سهمیه های قاره آسیا در جام جهانی فوتسال حاکی از حضور قطعی ایران، ژاپن و ازبکستان در این رقابت‌ها است.

آخرین خبرها از انتخابی جام جهانی فوتسال/ ۴ تیم آسیایی در پلی‌آفبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال در این قاره به دلیل شیوع ویروس کرونا، لغو شد. جام جهانی فوتسال هم قرار است بعد از یک سال تعویق، سپتامبر و اکتبر ۲۰۲۱ به میزبانی لیتوانی برگزار شود.

AFC در همان مقطع زمانی اعلام کرد پنج سهمیه آسیا برای حضور در جام جهانی را خودش تعیین می‌کند. با توجه به نزدیک شدن به زمان قرعه کشی جام جهانی و لزوم تعیین سهمیه‌های آسیا، گمانه زنی‌ها نسبت به اینکه کدام تیم‌ها در قاره کهن می‌توانند عازم جام جهانی شوند، بالا گرفته است.

«استیو هریس» خبرنگار فوتسال ژاپن در این ارتباط اعلام کرد حضور ایران، ژاپن و ازبکستان در جام جهانی فوتسال قطعی است. وی همچنین مدعی شد تایلند، عراق، ویتنام و لبنان چهار تیمی هستند که باید یک دوره مسابقات پلی آف برگزار کنند تا دو سهمیه دیگر آسیا از دل این رقابت بیرون بیاید.

البته هریس تاکید کرده این خبر در حد گمانه زنی است و به صورت رسمی از AFC یا فدراسیون‌های آسیایی تایید نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: