کد خبر: ۸۸۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
تعداد بازدید: ۴۳۸
پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به ارتباط خوبی که فرهاد مجیدی با بازیکنان دارد تک‌تک شاگردان او در زمین مسابقه برای سرمربیشان خودکشی هم می‌کنند.

شاگردان مجیدی برایش خودکشی می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به ارتباط خوبی که فرهاد مجیدی با بازیکنان دارد تک‌تک شاگردان او در زمین مسابقه برای سرمربیشان خودکشی هم می‌کنند.

شاگردان فرهاد مجیدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در اولین گام باید بامداد جمعه هفته جاری در ورزشگاه ملک عبدالله مهمان تیم الاهلی عربستان باشند. ابراهیم تهامی پیشکسوت تیم استقلال درباره شرایط فعلی تیم استقلال پیش از ورود به رقابت‌های آسیایی حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

استقلال در بازی اول باید مقابل تیم میزبان به میدان برود. از الاهلی چقدر شناخت دارید؟

الاهلی تیم بسیار خوب و خطرناکی است. یکی از تیم‌های زهردار در لیگ عربستان که به هیچ وجه کادر فنی استقلال نباید فریب نتایج اخیر این تیم را بخورد. البته استقلال نفرات خوبی دارد و در شرایط مطلوبی راهی عربستان شده است.

چطور؟

من در ابتدای فصل در مورد شرایط سرمربیگری استقلال به این نکته اشاره کردم که هر زمان سرمربی تیم لبخند در صورتش نباشد بازیکنانش برایش فوتبال بازی نمی کنند، اما با توجه به رابطه خوب فرهاد مجیدی با بازیکنانش شک ندارم که آنها برای او خودکشی می کنند و با تمام وجود در زمین مسابقه حاضر می شوند.

درباره دیگر تیم های گروه استقلال چه صحبتی دارید؟

به طور کلی درباره تیم های عربی باید به این موضوع اشاره کنم که آنها از سال ها پیش روی فوتبالشان سرمایه گذاری کرده اند. به یاد داریم زمانی را که آنها با تیم ملیشان برای مسابقه با تیم ملی ایران هراس داشتند و با ترس و لرز به میدان می آمدند ولی حالا می بینیم با اعتماد به نفس روبروی تیم های ملی و باشگاهی ما حاضر می شوند و بعضاً ما را شکست می‌دهند. در کل باید همه تیم‌های عربی را جدی گرفت. در واقع دیگر هیچ تیم ضعیفی در منطقه غرب آسیا وجود ندارد.

نظرتان درباره تیم الشرطه چیست؟

عراق از قدیم بازیکنان فوتبالی خوبی داشته و حتی زمانی که عراق و ایران در جنگ بود هم تیم ملی فوتبالشان خوب بود. در این سالها هم بازیکنان عراقی زیادی در ایران توپ زدند که همگی خوب بودند. الشرطه هم تیم خوبی است.

درباره گلهای کم مهاجمان استقلال صحبتی ندارید؟

یک مثال می زنم که درباره خودم است. خیلی اوقات من در موقعیت گلزنی بودم ولی در لحظه آخر پاس می‌دادم تا هم تیمی ام بزند و خیلی ها مرا سرزنش می کردند ولی من می گفتم برایم موفقیت تیم مهم است نه خودم. حالا هم اگر مهاجمان استقلال کمی از خودگذشتگی داشته باشند قطعاً می‌توانند هم تیمی خود را در موقعیت گلزنی بهتری قرار بدهند.

در ارتباط با دستیاران مجیدی نظرتان چیست؟

فکر می‌کنم حضور فراز کمالوند در کادر فنی استقلال منجر به آینده درخشان این تیم خواهد شد البته اگر اجازه بدهند.

چه کسانی؟

همان‌هایی که هر سال مربی عوض می کنند. این افراد بدانند یک تیم لااقل باید دو تا سه سال دست یک مربی باشد تا همه کارهایش را خودش انجام بدهد. به طور مثال وقتی بگوویچ سرمربی فولاد بود تا آستانه سقوط پایین رفت. آن زمان من هم در فولاد بازی می‌کردم ولی با یک برد در لیگ برتر ماندیم و دو سال بعد همان تیم قهرمان شد. پس باید به سرمربی فرصت داد. الان هم از کادر مدیریتی استقلال می‌خواهم اجازه بدهند فرهاد مجیدی برای فصل بیست و یکم خودش تیم را ببندد و اینقدر تغییر در تیم ایجاد نکنند.

پیش بینی تان از بازی با الاهلی چیست؟

انشاالله استقلال با برد شروع می کند و از گروه هم صعود خواهد کرد. اگر مدیریت هوای کادر فنی را داشته باشد این تیم می‌تواند قهرمان لیگ آسیا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: