کد خبر: ۸۸۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۴۴۸
نوبخت:
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: برای یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ اعتبار کافی در نظر گرفته شده و نه تنها مشکلی در این‌رابطه برای بازنشستگان کشوری و لشکری وجود ندارد، بلکه برای بازنشستگان تأمین اجتماعی هم این یکسان‌سازی انجام شده است.

اعتبار یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «محمد باقر نوبخت» در دیدار با نمایندگان بازنشستگان کشوری و لشکری، افزود: اینکه در شرایط سخت اقتصادی هستیم بر کسی پوشیده نیست اما به عنوان مقام مسول در سازمان برنامه و بودجه کشور معتقدم هر تصمیمی که گرفته می‌شود از نظر هزینه- فایده باید بررسی شود. به باورم همین مقدار کمی را که داریم باید عادلانه، با انصاف و عاقلانه توزیع کنیم.

نوبخت اضافه کرد: ما سال گذشته جلسه‌ای داشتیم و با هم قرار گذاشتیم که موضوع یکسان‌سازی را اجرا کنیم و من خواهش کردم که به من اعتماد کنید و علاقه مند هستم این کار انجام شود و در این راستا کارگروهی‌ با حضور نمایندگان بازنشستگان کشوری و لشکری تشکیل شد و امروز قدردان نظرات و همفکری‌های شما هستم.

معاون رییس جمهوری گفت: برای یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ اعتبار کافی در نظر گرفته شده و نه تنها مشکلی در این رابطه برای بازنشستگان کشوری و لشکری وجود ندارد، بلکه برای تأمین اجتماعی هم این کار انجام شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: گرچه متناسب‌سازی حقوق عده‌ای از بازنشستگان در مردادماه ۱۳۹۹ به صورت افزایش حقوق انجام شد، اما احکام این متناسب سازی را توانستیم مجددا یکبار در اواخر اسفندماه و اکنون هم برای سال ۱۴۰۰ برای همه آنان اصلاح کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه اظهار داشت: از مهرماه ۱۳۹۹ حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری بر طبق فرمول ۹۰ درصد به انجام رسید. یعنی اینکه هر بازنشسته باید حداقل ۹۰ درصد حقوق شاغلین هم طبقه و همتراز خود را دریافت کند. بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان هم در بودجه سال ۱۴۰۰ برای بازنشستگان مشمول تامین اجتماعی در نظر گرفته شد.

در پایان جلسه نوبخت تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور مصمم است با همفکری و مشورت نمایندگان بازنشستگان کشوری و لشکری، لایحه دائمی شدن یکسان سازی بازنشستگان را در قالب لایحه دو فوریتی تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
به حرفهای ایشان اعتماد نکنید،ایشان یکی از عناصریست که ارزش پول مملکت را با پهن همسان کرد،نه آن ظلم وتبعیضی که در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی با عدم همسانسازی اجرا کرد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: