کد خبر: ۸۸۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۶۳۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی :
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حذف ناگهانی ۲۴ میلیون نفر از جمعیت یارانه بگیر در شرایط کرونا به صلاح کشور نیست.

حذف ۲۴ میلیون نفر از دریافت یارانه به صلاح نیستبه گزارش خبرداغ ، آقای محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: بخش قابل ملاحظه‌ای از جمعیت ثروتمند کشور اصلا برای دریافت یارانه ثبت نام نکردند و جزو گردونه دریافت کنندگان یارانه نیستند و بقیه هم که ثبت نام کرده‌اند حدود ۷۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هستند که در دهک‌های دهگانه تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی گفت: با بررسی‌های انجام شده از طریق اطلاعات ثبتی که در اختیارمان است؛ حذف ناگهانی ۲۴ میلیون نفر از این جمع در شرایط کرونا به صلاح کشور نیست و ما متناسب با دریافت اطلاعات دقیق‌تر از زندگی افراد می‌توانیم نسبت به حذف آن‌ها از دریافت یارانه اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: 

گزارش نوروزی شریعتمداری | صندوق بازنشستگی فولاد در سال ۹۹ کارهای بزرگی را به سرانجام رساند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این زمینه مرکز تحقیقاتی ما در کنار پایگاه اطلاعات بایگانی مشغول به کار است و به صورت مستمر و منظم در هر لحظه به هرگونه اطلاعات دقیقی دسترسی دارد تا اگر کسی مشمول دریافت یارانه نبود آن را از گردونه حذف می‌کند و از افرادی که در نوبت هستند طبق قانون جدید مجلس ثبت نام جدید به عمل آورد.

منبع: صدا و سیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: