کد خبر: ۸۸۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۹
هافبک پیشین استقلال گفت: در روزی که پرسپولیس در مشهد به تساوی رسیده بود، استقلال می‌توانست با برد در این دیدار فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس به حداقل برساند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: کار نمایندگان ایران سخت است/ امیدوارم مجیدی این بار موفق شودبه گزارش خبرداغ، محسن یوسفی هافبک پیشین استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی بدون گل استقلال برابر پیکان گفت: استقلال ۵ هفته پیش در جام حذفی توانسته بود پیکان را شکست دهد اما در لیگ برتر به پیروزی نرسید و به یک امتیاز این دیدار بسنده کرد.

وی افزود: این بار هم پیکان با تکنیک‌های مخصوص خود یک امتیاز از استقلال گرفت. تیمی که به شدت تدافعی بازی می‌کند و گل زدن به این تیم برای مهاجمان بسیار سخت است. پیکان از ابتدای بازی تا پایان بیشتر در زمین خود متمرکز شده بود و بازیکنان استقلال هرچه زدند به در بسته می‌خورد. البته یکی دو موقعیت استقلال به دست آورد که آن هم با درخشش دروازه بان پیکان به گل تبدیل نشد.

یوسفی تصریح کرد: تعطیلات نوروز و کرونایی شدن چند بازیکن بر روند تیمی استقلال تأثیر منفی گذاشته بود مهدی قائدی از ابتدا به میدان نرفت، بابک مرادی به دلیل کرونا غایب دیدار بود و همین مسائل باعث شد که تیم از آن شرایط آرمانی که قبل از تعطیلات نوروز داشت، کمی دور شود.

هافبک پیشین استقلال گفت: در روزی که پرسپولیس در مشهد به تساوی رسیده بود، استقلال می‌توانست با برد در این دیدار فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس به حداقل برساند اما لایه‌های تدافعی پیکان سه امتیاز را از استقلال گرفت و آبی پوشان همچنان با فاصله ۴ امتیازی با پرسپولیس به راه خود ادامه می‌دهند.

وی در خصوص شروع این فصل لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: فصل گذشته استقلال در لیگ قهرمانان موفق نبود و نتوانست به مرحله بعد صعود کند. البته لیگ قهرمانان با لیگ برتر ما تفاوت‌های فاحشی دارد. تیم‌های عربی از بازیکنان خوب و با کلاس استفاده می‌کنند و شاید هزینه خرید یک بازیکن آنها معادل هزینه یک سال تیم‌های ایرانی باشد ولی بارها اتفاق افتاده تیم‌های ایرانی با این بضاعت کمی که دارند در مقابل تیم‌های متمول نتایج قابل قبولی به دست آورند.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: امیدوارم مجیدی بتواند این بار در لیگ قهرمانان به عنوان سرمربی عملکرد موفقی داشته باشد. اگرچه کار سختی در پیش دارند و باید با شروع لیگ قهرمانان که زمان زیادی هم باقی نمانده به هماهنگی کامل رسیده تا عملکرد موفقی در این فصل داشته باشند.

هافبک پیشین استقلال ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی‌ها در عربستان به صورت متمرکز برگزار می‌شود و امتیاز بازی‌های خانگی از استقلال سلب شده است. بارها اتفاق افتاده بود که استقلال و یا دیگر تیم‌های ایرانی با حمایت طرفدارانشان، نتیجه را تغییر داده و به مرحله بعد صعود می‌کردند اما امسال همانند سالهای گذشته چنین شرایطی وجود ندارد و استقلال مجبور است طی چند روز تمام بازی‌های خود را پشت سر هم انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کنم. اگرچه فاصله شرایط تیم‌های ایرانی از لحاظ حرفه‌ای با دیگر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان تفاوت‌های بسیار زیادی دارد اما همه دعا می‌کنیم تا تیم‌های ایرانی بتوانند در لیگ قهرمانان موفق باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: