کد خبر: ۸۸۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۴
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا نکات امنیتی لازم جهت خرید از سایت‌های ثبت آگهی و پیشگیری از کلاهبرداری مجرمان سایبری را تشریح کرد.

نکات امنیتی لازم برای خرید اینترنتیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا نکات امنیتی لازم جهت خرید از سایت‌های ثبت آگهی و پیشگیری از کلاهبرداری مجرمان سایبری را تشریح کرد.

سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به ترفندهای مختلف کلاهبرداران سایبری در خریدهای مجازی به ارائه نکات امنیتی لازم برای خرید از سایت‌های ثبت آگهی پرداخت و اظهار داشت: سعی کنید خرید و فروش ‌کالاهای خود را به صورت حضوری در شهر و یا استان محل سکونت خود انجام داده و تا کالایی را از نزدیک ندیده‌اید به هیچ وجه مبلغی را برای ودیعه واریز نکنید؛ بعد از دریافت کالا پرداخت وجه را انجام دهید.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: قبل از پرداخت وجه، از کیفیت و قیمت کالا مطمئن شده و در صورت صحت، اقدام به پرداخت وجه کنید.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه پایین بودن بیش از حد قیمت می تواند ترفندی برای ایجاد هیجان و عجله در افراد برای خرید سریع کالا باشد گفت:هنگام خرید کالا اطمینان حاصل کنید که سرقتی نباشد؛ همچنین قراردادی با احراز هویت طرفین معامله در حضور چند شاهد منعقد شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ لینک پرداختی را از افراد، برای پرداخت وجه قبول نکنید تا اطلاعات کارت بانکی شما به سرقت نرود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: