کد خبر: ۸۸۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۹۷۸
صنعت نفت آبادان در پنج بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است و حالا باید به مصاف پرسپولیس برود.

وضعیت نامساعد حریف پرسپولیس؛ کار سخت صنعت نفت برای ۶تایی نشدنبه گزارش خبرداغ ، تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس باید روز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان، برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشند.

 

برعکس پرسپولیس که در ۶ بازی اخیر روند فوق‌العاده‌ای را داشته و به ۶ پیروزی و صدر جدول رسیده است؛ صنعت نفت در پنج بازی گذشته خود بردی نداشته و از صدر جدول دور شده است. حالا نفتی ها که یکی دو هفته‌ای و برای چند ساعت طمع صدرنشینی را چشید، در رده ششم جای گرفته و با پرسپولیسِ صدر جدولی ۱۰ امتیاز فاصله دارد.

 

شاگردان سیروس پورموسوی درگیر مشکلات مالی هستند و همانند فصل قبل بعد از شروعی فوق‌العاده کم‌کم افت کردند. یادمان نرفته که تیم جذاب دراگان اسکوچیچ هم در لیگ نوزدهم خیلی‌ها را سورپرایز کرده بود ولی بعد از جدایی دراگان، تیم در سراشیبی سقوط قرار گرفت و به میانه‌های جدول رفت.

 

حالا صنعت نفت در حالی پذیرای پرسپولیس است که در پنج بازی اخیر خود سه باخت مقابل سپاهان، ماشین‌سازی و پیکان داشته و در برابر مس رفسنجان و فولاد خوزستان تن به نتیجه مساوی داده است. صنعت نفتی که پنج دیدار خانگی ابتدایی‌اش را با ۱۵ امتیاز و پنج برد به اتمام رسانده بود در ۲ دیدار اخیر خانگی مقابل سپاهان و مس رفسنجان به یک باخت و یک تساوی قناعت کرده است.

 

آنها در دیدار رفت، در ورزشگاه آزادی با تک گل سیامک نعمتی باختند و فصل پیش هم در هر ۲ جدال با پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و رفت و برگشتی شدند.

 

پیروزی برابر نساجی در هفته یازدهم، آخرین برد صنعت نفت در لیگ بیستم بوده است. آنها در آن بازی به اولین برد خارج از خانه خود دست پیدا کردند ولی سپس وارد بحرانی طولانی شدند. بحرانی که اگر ادامه پیدا کند ششمین بازی بدون برد، می‌تواند آنها را از رده ششم پایین‌تر بیاورد.

جام نیوز
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: