کد خبر: ۸۸۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۳۸۶
احمد مددی مدیرعامل استقلال دربین هواداران این تیم گفت: قایدی پسر استقلال است، اینجا می‌ماند و جایی هم نمی‌رود.

تأیید افزایش مبلغ قرارداد قایدیبه گزارش خبرداغ ، پس از سپری کردن بالغ بر دو هفته متشنج و ناآرام، فضای استقلال حالا با تغییر کادر فنی و بازگشت مجدد فرهاد مجیدی هم به آرامش است چون سرمربی تازه در میان هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و حداقل در شرایط کنونی حمایت جدی آنها را پشت سر خود دارد.

در همین راستا هواداران نیز دیگر علیه مدیریت باشگاه نیز شعار نمی‌دهند و فعلاً خبری از تجمعات اعتراضی هم نشده است. اتفاقاً احمد مددی عصر چهارشنبه هنگام ترک ساختمان باشگاه استقلال با گروهی از طرفداران استقلال مواجه شد و به حرف‌های آنها گوش کرد. مدیرعامل آبی‌پوشان در پاسخ به درخواست چند نفر از طرفداران مبنی بر حفظ مهدی قایدی گفت: آقای قائدی بازیکن استقلال است.او پسر استقلال است، اینجا می‌ماند و جایی هم نمی‌رود.مددی همچنین در جواب به خواسته یکی از هواداران مبنی بر اینکه مبلغ قرارداد قایدی را بیشتر کنند و با او قرارداد طولانی ببندند تا این بازیکن تا سه سال دیگر نیز در استقلال باقی بماند، مدعی شد مبلغ قرارداد بازیکن جوان و محبوب آبی‌پوشان بیشتر شده است.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: