کد خبر: ۸۸۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۸۰۸
کادرفنی جدید استقلال با حضور در محل تمرین این تیم، با مدیران باشگاه به دیدار و گفتگو پرداختند.

اولین دیدار کادر جدید استقلالبه گزارش خبرداغ ، پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان، او کادرفنی موردنظرش را به احمد مددی مدیرعامل استقلال معرفی کرد که در این میان نام پیروز قربانی، فراز کمالوند و بهزاد غلامپور دیده می شد که البته امروز صبح عنوان شد قربانی از حضور در جمع استقلالی ها انصراف داده است.

 

با این وجود، باشگاه استقلال شب گذشته رسما اعلام کرد که امروز صبح و در محل تمرین آبی پوشان، مراسم معارفه کادرفنی جدید این تیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و به دور از حضور خبرنگاران و عکاسان و در قرنطینه کامل برگزار می شود.


در همین رابطه، احمد مددی مدیرعامل استقلال و علی نامداری مشاور هیات مدیره در محل تمرین آبی‌ها حضور یافتند و با فرهاد مجیدی، فراز کمالوند و بهزاد غلامپور پیش از مراسم معارفه به گفتگو پرداختند.


کمالوند که هدایت شاهین بوشهر در دسته یک را برعهده داشت، به دلیل مشکلات موجود در این باشگاه، از جمع بوشهری ها جدا شد تا به عنوان مدیرفنی در کنار فرهاد مجیدی حضور داشته باشد.
حالا باید منتظر ماند و دید که مجیدی چه کسی را به عنوان جایگزین پیروز قربانی برای دستیار اولی خود مدنظر قرار خواهد داد

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: