کد خبر: ۸۸۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۴
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حمله راکتی به پایگاه عین الاسد، گفت: اگر معلوم شود حمله به عین الاسد مورد حمایت ایران بوده است، به آن پاسخ خواهیم داد.

سخنگوی کاخ سفید: اگر معلوم شود حمله به عین الاسد مورد حمایت ایران بوده، به آن پاسخ خواهیم دادجن ساکی روز چهارشنبه در نشست خبری خود این مطلب را مطرح کرد و افزود: این حمله در شب گذشته رخ داده است و ما هنوز درباره مختصات آن در حال ارزیابی هستیم.

به گزارش خبرداغ ، وی گفت: اگر معلوم شود حمله به عین الاسد مورد حمایت ایران بوده است، به آن پاسخ خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما به حملات اخیر مورد حمایت ایران پاسخ داده ایم و این الگویی خواهد بود که از این به بعد از آن پیروی خواهیم کرد.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: ما دوباره به روش و زمان دلخواه خود اقدام خواهیم کرد و آن گزینه را برای خود محفوظ می‌داریم. امروز صبح توسط تیم امنیت ملی، گزارش به رئیس جمهوری داده شد و البته از شب گذشته این موضوع را زیر نظر داشت.

ساکی تاکید کرد: کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که تصمیمی عجولانه یا ناآگاهانه اتخاذ نکنیم که به تنش بیشتر منجر شود یا در زمین دشمن بازی کنیم.

خبرگزاری رسمی عراق اعلام کرد پایگاه نظامی عین الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی و ائتلاف، صبح چهارشنبه با ۱۰ موشک هدف گرفته‌ شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: