کد خبر: ۸۷۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۱۰
دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فعالیت هایی که در گروه خودروسازی سایپا دنبال می شود بسیار دلگرم کننده است، گفت: سایپا به حدی از رشد و توسعه دست یافته که می تواند به زودی در بازارهای منطقه حضور داشته باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از سایپانیوز، بهزاد رحیمی در بازدید از خط تولید شاهین و مرکز تحقیقات سایپا با اشاره به عملکرد مجموعه سایپا طی چند وقت اخیر، اظهارداشت: بازدید از مرکز تحقیقات سایپا و فرآیند تولید و توسعه، گویای آن است که سایپا به واقع تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده است و با تکیه بر توان داخلی توانسته برای توسعه محصول برنامه های اجرایی داشته باشد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر، گروه خودروسازی سایپا به دستاوردهای خوبی رسیده و متحول شده است از این رو می توان آینده روشنی را برای این مجموعه متصور بود.

سایپا طی دو سال اخیر متحول شد/ فعالیت هایی که در سایپا دنبال می‌شود، بسیار دلگرم کننده است

وی با بیان اینکه صنعت خودروسازی به بلوغ رسیده است و می توان به آنها تکیه کرد، اظهارداشت: یکی از موضوعاتی که امیدوارم صنعت خودروسازی و به خصوص سایپا به جهت تنوع محصول دنبال کند، صادرات است ما باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا بازارهای منطقه را فتح کنیم.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وابستگی خودروسازان و قطعه سازان به خارج به حداقل رسیده است، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و پتانسیل داخلی سبب شده است تا شرکت سایپا به سمت طراحی و تولید خودروهای به روز و با تکنولوژی بالا حرکت کند و قطعا اگر تحریم ها نبود چنین امری حاصل نمی شد.

وی با بیان اینکه سایپا به مهندسان داخلی اعتماد کرد و این امر قابل تقدیر است، گفت: واژه ما می توانیم در خیلی از حوزه ها، پیاده سازی شد و یکی از بخش ها که به خوبی این مسیر را دنبال کرد، سایپا بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: