کد خبر: ۸۷۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
تعداد بازدید: ۷۰۴
مهاجم جوان پرسپولیس امیدوار است در نیم‌فصل دوم بیشتر در ترکیب تیمش به میدان برود و گلزنی با پیراهن پرسپولیس را تجربه کند.

بی‌صبرانه منتظر گلزنی با پیراهن پرسپولیس هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مهدی مهدیخانی، مهاجم جوان پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که در این فصل به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد. این بازیکن آینده‌دار در چند بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد ولی هنوز موفق به گلزنی نشده است. با این حال مهدی امیدوار است در نیم‌فصل دوم بیشتر در ترکیب تیمش به میدان برود و گلزنی با پیراهن پرسپولیس را تجربه کند. با مهدیخانی درخصوص شرایط خودش و پرسپولیس و همچنین قهرمانی نیم‌فصل گفت‌وگویی در خبرورزشی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

 

بازی با گل‌گهر چطور بود؟
به نظرم فوق‌العاده کار کردیم و در طول ٩٠ دقیقه بر بازی مسلط بودیم. گل‌گهر جزو تیم‌های بالای جدول و تیم خوبی است ولی نمایش ما در این دیدار بسیار عالی بود و توانستیم پرگل بازی را ببریم. تیم ما در هر بازی برای برد به زمین می‌رود و در این دیدار هم فقط به پیروزی فکر می‌کردیم. خدارا شکر که هم ۳ امتیاز را گرفتیم و هم بازی باکیفیتی را ارائه کردیم.

 

فکر می‌کردید ۵ گل به گل‌گهر بزنید؟
خب معمولاً کسی نمی‌تواند این نتایج پرگل را پیش‌بینی کند. ما فکر پیروزی را می‌کردیم ولی اینکه ۵ گل بزنیم، خیر. در بازی‌های قبلی کلی موقعیت گل برای ما از دست می‌رفت ولی در دیدار با گل‌گهر فرصت‌هایمان تبدیل به گل شد و یک نتیجه عالی به دست آمد. امیدوارم این پیروزی‌های پرگل ادامه داشته باشد و هواداران خوشحال شوند.

 

در مورد قهرمانی نیم‌فصل هم صحبت کن.
خب قهرمانی نیم‌فصل انگیزه و روحیه تیم را بالا می‌برد و این موضوع در نیم‌فصل دوم به تیم ما کمک می‌کند. ولی خب به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند و ما نباید به فکر این قهرمانی باشیم. پرسپولیس از اول فصل فقط به جام گرفتن فکر می‌کند و الان هم تنها چیزی که ما را خوشحال و راضی می‌کند، قهرمانی در پایان فصل است. مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم هم با قدرت کار می‌کنیم تا در پایان فصل جام قهرمانی را به هوادارانمان هدیه دهیم.

 

در این فصل هنوز نتوانستی گلزنی کنی. در این مورد چه صحبتی داری؟
خب در بازی‌هایی که به میدان رفتم، سعی کردم همه تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دهم ولی متأسفانه موفق به گلزنی نشدم. بازی در پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است. من هم باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم برای تیم گلزنی کنم. خودم بی‌صبرانه منتظر گلزنی با پیراهن پرسپولیس هستم و شک نکنید به زودی و در نیم‌فصل دوم این اتفاق رخ خواهد داد.

 

از اینکه خیلی کم بازی می‌کنی، ناراضی نیستی؟
بازی کردن برای پرسپولیس افتخار بزرگی به حساب می‌آید. چه یک دقیقه، چه نود دقیقه بازی کنم با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. تحت هر شرایطی من سرباز پرسپولیس هستم و پوشیدن پیراهن این تیم افتخار بزرگی برای من است.

 

چقدر امیدواری پرسپولیس در پایان فصل به قهرمانی برسد؟
صددرصد؜ امیدواریم. هدفی جز قهرمانی نداریم و برای رسیدن به آن می‌جنگیم. به نظرم با اتحاد و همدلی می‌شود موفق شد و خداراشکر در تیم ما اتحاد حرف اول و آخر را می‌زند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: