کد خبر: ۸۷۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
تعداد بازدید: ۴۲۲
در شرایطی که اعلام شده مسوولان باشگاه سپاهان درخواست جذب ترابی را به باشگاه العربی ارسال کرده اند این تیم قطری نمی تواند ترابی را مجبور به حضور در سپاهان کند.

شرایط بازگشت ترابی مشخص شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در حالی که مسوولان باشگاه سپاهان درخواستش برای جذب ترابی را به باشگاه العربی ارسال کرده است این باشگاه قطری ناچار است با ترابی تا ۱۱ بهمن توافق کند. این در حالی است که باشگاه العربی نمی تواند بدون رضایت ترابی با باشگاههای خواهان این بازیکن توافق کند و در صورتی که این بازیکن نخواهد به سپاهان برود قطری ها نمی توانند او را مجبور به حضور در این تیم کنند.

 

این در حالی است که پرسپولیس مجبور نیست مبلغی را برای جذب این بازیکن به باشگاه العربی بپردازد چرا که مسوولان این باشگاه ناچار هستند برای جدایی توافقی ترابی از این تیم او را راضی منند تا برگ برنده ای برای جدایی ترابی از العربی در دست این بازیکن باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: